"נשים נמצאות בתפקידי מפתח מרכזיים בעולמות השיווק": ראיון השראה

היא מנהלת תחום מאפה בחטיבת הממתקים בשטראוס, מאמינה מאוד בחברה בה היא עובדת ובערכים אותם היא מטפחת, מרגישה שניתן לשלב בין שעות עבודה רבות לבין זמן עם המשפחה ע"י תמיכה גדולה משני הצדדים וחולמת שיגיע כבר.. שלום לילדי כל העולם. ישבנו עם ליזי בית עדה לראיון אישי

שם מלא ליזי בית עדה
מצב משפחתי נשואה לזוהר. אמא של לירון (18.5), עומר (16), נועה (10.5), יהונתן (4.5)
תפקיד נוכחי בחצי שנה האחרונה מנהלת את תחום המאפה. תחום הכולל את עוגות עלית, עד חצות, רבע לשבע, בפלות, פתיבר, חיוכים ועוד. בתפקידי הקודם ניהלתי כשלוש שנים את תחום המתנות המתוקות של עלית (חבילות שי ובונבוניירות)

שנים רבות, תחום השיווק נתפש כ"עולם של גברים". אנחנו רואים את השינוי ויותר נשים משתלבות ומובילות את עמדות הניהול והשיווק. מהזווית האישית, איך את רואה את המגמה הזו?
בהחלט ניתן לראות מגמת עלייה נכבדת בהשתלבות של נשים בעמדות ניהול בכירות. אנו עדים לנוכחותן של נשים רבות בתפקידי מפתח בעולמות השיווק ובפרט במוצרי צריכה.
מחד, נשים רוצות לפתח את הקריירה שלהן במקביל ליצירת התא המשפחתי ומאידך, חברות במשק מבינות היום יותר את הצורך של העובד באיזון בית ועבודה. שני אלו גם יחד, מאפשרים לנשים ליצור סביבת עבודת תומכת ויחד עם זאת לבצע את התפקיד בצורה טובה ואפקטיבית. חברת שטראוס היא דוגמא מצוינת למקום עבודה שמשלב באופן מיטבי, נשים בתפקידי ניהול בכירים, תוך הבנת צרכיהן המשפחתיים. הנשיאה שלנו בחברת שטראוס היא אישה, המהווה דוגמא ומופת להובלה בעמדת ניהול בכירה במשק.

בבניית המוצר, בקידום, במעורבות הצרכנים, איפה את מרגישה שאת משפיעה?
שיווק הינו תהליך בו אתה מבין איזו צורך קיים בשוק, יוצר פתרונות שיענו על צורך זה ומנגיש אותם לצרכן. ההשפעה שלי גדולה לכל אורך התהליך. החל ממחקרי שוק להבנת הצורך ופערי הפוטנציאל שיש לנו כחברה/מותג, דרך הוצאת בריפים לטכנולוגים לפיתוח מוצר מתאים, עיצוב האריזה והמסר שאנו רוצים להעביר באריזה, פרסום המוצר בכל ערוצי התקשורת הרלוונטיים, פעילויות קד"מ שמאפשרות לצרכן להכיר את המוצר, וכלה ביצירת מבצעים להתנסות והנראות שלו בנק' המכירה.
בתפקידי עליי להכיר היטב את צרכני הקטגוריה: מה הם מחפשים, מה ניתן לשפר עבורם וכו'. מתוך הידע הזה מוקמים צוותי חשיבה וקדימה לפרויקט הבא.

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?
ניתן לשלב בין שעות העבודה הרבות ובין הזמן של המשפחה ע"י תמיכה גדולה משני הצדדים (מקום העבודה והמשפחה).
מקום העבודה מאפשר לי לצאת יום בשבוע יותר מוקדם ואז אני משלימה מטלות בערב אחרי בילוי וזמן איכות עם המשפחה. מצד שני, המשפחה תומכת במסלול שבחרתי – הקריירה. הבעל בפרט והמשפחה בכלל עוזרים ככל שניתן. הרצון הטוב מצד כולם מאפשרים לי לעבוד בראש שקט ולנהל את התחום בצורה מיטבית ואיכותית

למרות שהמוצר שלכם הוא המוביל בקטגוריה שלו, מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף? (תחרות, ערוצי שיווק, בידול..)
האתגר המרכזי בתחום הוא שתי מגמות רווחות הסותרות אחת את השנייה. מצד אחד מגמת הבריאות ומהצד השני פינוק ו- indulgence. צריך לספק מוצרים לשני הצרכים הנ"ל

האם יש לך סקופ או בשורה עבור הגולשות שלנו? מוצר חדש, פעילות חדשה..
יש ים של חדשנויות ב-2017. צפו להפתעות!

אם לא היית מנהלת את התחום, איפה כן היינו פוגשות אותך?
מניחה שבהמון פעילויות התנדבות למען הקהילה

מה החלום האישי שלך?
אם נעזוב לרגע את הקריירה ומקום העבודה. החלום הגדול שלי הוא חלום אותו הנני נושאת בליבי מהילדות, חלום ששרנו כילדים- אלוקים שלי רציתי שתדע, חלום שחלמתי בלילה במיטה, ובחלום ראיתי מלאך, משמיים בא אליי ואמר לי כך.. באתי משמיים, עברתי את הים, לשאת ברכת שלום לילדי כל העולם.

מה הספר/סרט/סדרה האחרון שקראת?
לאחרונה לא יצא לי לקרוא ספרים אבל לפני כמספר ימים הייתי בהרצאה מרתקת של דניאל לוביצקי, מנכ"ל ומייסד KIND, ובסיום ההרצאה קיבלנו את הספר שכתב "מתשוקה להצלחה" ואני בהחלט מתכוונת לקרוא אותו בקרוב.

מה את מאחלת לעצמך ברמה המקצועית וברמה האישית לשנת 2016?
ברמה במקצועית אני מאחלת לעצמי לעמוד במטרות וביעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת השנה. ברמה האישית, אני מאחלת לי ולמשפחתי הרבה בריאות והמשך הנאה מהחוויות המשפחתיות יחדיו.

אודות כתבת מערכת

אתר הנשים והאמהות הגדול בישראל עם קהל המונה מעל 800,000 גולשות בכל חודש ומועדון דיוור יומי של 103,000 נשים. באתר ניתן למצוא לצד כתבות וראיונות גם קשת של כותבות כשלכל אחת הצבע, הייחוד, הכישרון והסגנון שלה. חלומות. הגשמה. פחדים. בישול. ילד ראשון שני או רביעי. זוגיות ושאר הנושאים שכל אישה אוהבת לקרוא

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק