"החוכמה היא להעביר את המסר כך שידבר בדיוק אל קהל היעד": ראיון השראה

היא מנהלת מותג במאפיית אנג'ל הידועה, מאמינה מאוד ביכולות הנשיות, מקפידה להביט בחוכמה על סביבת התחרות בתחומה וחולמת על טיול גדול לפיליפינים. ישבנו עם חן לובטון לראיון אישי

שם מלא חן לובטון
מצב משפחתי רווקה, בזוגיות עם אורי
תפקיד נוכחי בשנה וחצי האחרונות מנהלת מותג במאפיית אנג'ל. לפני כן עבדתי כאשת תקשורת במשרד יחסי ציבור

שנים רבות, תחום השיווק נתפש כ"עולם של גברים". אנחנו רואים את השינוי ויותר נשים משתלבות ומובילות את עמדות הניהול והשיווק. מהזווית האישית, איך את רואה את המגמה הזו?
לדעתי, תפקיד השיווק והניהול בפרט דורש המון תשומת לב, ירידה לפרטים, ארגון וסדר. בתחום השיווק מאוד חשוב להבין את הצרכנים ולהיכנס לראשם, דבר שנשים בהחלט מצטיינות בו.

בבניית המוצר, בקידום, במעורבות הצרכנים, איפה את מרגישה שאת משפיעה?
החוכמה היא להסתכל על סביבת התחרות ולדעת איפה אני רוצה למצב ולמקם את המוצר שלי בין שאר המתחרים ולהעביר את המסר כך שידבר בדיוק אל קהל היעד. האתגר הוא לדעת לאמץ חשיבה דומה לזאת של קהל היעד של המוצר, גם אם היא שונה משלי. לדוגמא, יש לנו מוצר נהדר בשם לחם פשוט מלא- לחם מלא שפונה לאימהות הרוצות להעביר את ילדיהם לאכול לחם שעשוי מ-100% קמח מלא. למרות שאני לא אמא לילדים, עדיין יש לי את היכולת להבין את צרכיהן של האימהות.
יש צורך בהסתכלות רחבה כל הזמן, לבחון לעומק את תובנות הצרכנים ועל פיהן לבנות את הפעילויות השיווקיות ולייצר את מעורבותם.

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?
כל עוד אין לי ילדים אני יכולה להגיע בשעה 7:30 בבוקר למשרד, לשתות קפה בנחת ולהתחיל את היום. מאחר שהמאפייה עובדת 24 שעות, העבודה לא נגמרת, אך עדיין אני חייבת למצוא את הזמן הפנוי שלי.

למרות שהמוצר שלכם הוא המוביל בקטגוריה שלו, מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף? (תחרות, ערוצי שיווק, בידול..)
התחרות שאני מתמודדת מולה היא למעשה כל לחם או לחמניה הנמכרים הן בסופר והן מחוצה לו (לדוגמא, מאפיות בוטיק, מאפיות שכונתיות וכו'). לכן, כל מוצר חדש שאנחנו משיקים צריך להיות בעל יתרון מוצרי שונה משאר המוצרים הקיימים על המדף. לחם 'פשוט מלא' שהושק לאחרונה מהווה בשורה להורים שלא הצליחו עד היום לשנות את הרגלי האכילה של ילדיהם ולהעבירם ללחם מקמח מלא.

האם יש לך סקופ או בשורה עבור הגולשות שלנו? מוצר חדש, פעילות חדשה..
אחרי ההשקה המוצלחת של לחם 'פשוט מלא' בקרב קהל ההורים, השקנו לאחרונה סדרת לחמי פרימיום- 'אנג'ל צרפתי' אשר פונה לקהל הבוגר ומציעה מגוון לחמי מחמצת בעלי ארומה וטעמים מיוחדים.

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה כן היינו פוגשות אותך?
בטח בתחום הספורט, מנהלת סטודיו לאימוני TRX או משהו דומה.

מה החלום האישי שלך?
להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת, לקום כל בוקר בחיוך לעבודה.

מה הספר/סרט/סדרה האחרון שקראת?
הספר האחרון שקראתי היה "הקדוש, הגולש והמנכ"ל" ספר שמלמד אותך כיצד להשיג חופש אישי, להמציא מחדש את הקשרים שלך ולמצוא את הדרך לאהוב את החיים.

מהי חופשת החלומות שלך?
טיול גדול לפיליפינים (בתקווה שייתנו לי מספיק ימי חופש) שיכלול טראקים מגניבים וגם בטן גב.

מה את מאחלת לעצמך ברמה המקצועית וברמה האישית לשנת 2016?
שתמיד יהיה לי לאן להתפתח ולשאוף , שהעבודה שלי תאתגר אותי ותמיד תחשוף בפניי תחומים חדשים ומעניינים.

אודות כתבת מערכת

אתר הנשים והאמהות הגדול בישראל עם קהל המונה מעל 800,000 גולשות בכל חודש ומועדון דיוור יומי של 103,000 נשים. באתר ניתן למצוא לצד כתבות וראיונות גם קשת של כותבות כשלכל אחת הצבע, הייחוד, הכישרון והסגנון שלה. חלומות. הגשמה. פחדים. בישול. ילד ראשון שני או רביעי. זוגיות ושאר הנושאים שכל אישה אוהבת לקרוא

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק