"הדבר הכי חשוב בשיווק הוא לפתח מוצר בעל ערך אמיתי": ראיון השראה

"אני תמיד שואפת לנהל פרויקטים שהם win win לכל הצדדים ושמקדמים את בריאות החברים". ראיון השראה עם אנג'לה עירוני, ראש אגף סיעוד ומוקדים רפואיים במכבי שירותי בריאות, נשואה ליריב ואמא ליניב בן 20 ותומר בן 16.

תפקידים קודמים סגן ראש אגף הסיעוד במכבי שירותי בריאות, מנהלת פיתוח שירותים רפואיים מקוונים בתחום הילדים, נשים וחולים כרוניים
תפקיד נוכחי ב 9 חודשים האחרונים ראש אגף הסיעוד והמוקדים הרפואיים
המוצר הזוכה בפרס מוצר השנה 2017 מכבי קידס, קטגוריית שירותי ערך מוסף

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים פרטיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון?
איזון בחיים זה דבר חשוב מאד, לעתים קשה מאד לבחור בין עבודה להשקעה בחיים האישיים. אם לא מתכננים נכון- זה פשוט לא מצליח. אני ממליצה פשוט לא לוותר לעצמך. אם זה זמן עם בן זוגך וחברים ואם בילוי משפחתי, אם זה לטייל בסופי שבוע במקומות יפים או לקרוא ספר טוב לפני השינה.
הסוד הוא היערכות. כל עוד מתכננים את הלו"ז מראש זה קורה.

המוצר שלכם הוא מוביל בתחומו ולאחרונה זכיתם בפרס היוקרתי של מוצר השנה. מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף?
האתגרים הם בעיקר הטמעת החידושים הטכנולוגיים בקרב הרופאים והחברים. הייחודיות שלנו זה הערך המוסף שאנחנו נותנים לחברים שלנו. טלה רפואה יש בכל העולם, רק במכבי זה מתבסס על הרופא האישי של הילד, בתוך אפליקציית מכבי המאובטחת, כאש מול הרופא פרוס התיק הרפואי של הילד ובמידת הצורך ניתן לשלוח במיידית מרשם או הפניה למיון. והכל לבחירת החבר – בשיחת וידאו או טלפון. השירות ניתן בכל מקום בו אתה נמצא על פני הגלובוס ומעבר לשעות פעילות המרפאה הסטנדרטיות.

מה החדשנות שבזכותה זכיתם השנה?
היכולת לקיים שיחה עם רופא הילדים האישי שלכם, מחוץ לשעות המרפאה, בשיחת וידאו או טלפון, כאשר לרופא יש יכולת לתת את השירות המיטבי מרחוק

איך עלה הרעיון לפיתוח המוצר?
בעיקר מהשטח. גם היום יש שיח כבר בין רופאים למטופלים, אבל לא בצורה ממוסדת ומתועדת. רצינו לתת את השירות המיטבי כמו שמכבי יודעת לתת בסטנדרט אחר לגמרי ממה שמכירים פה בתעשייה וכך עשינו.

מהלך שיווקי שאת גאה בו
מחלקת השיווק שלנו דאגה למערך שיווקי נרחב שכלל סרט בכיכובו של אדיר מילר כ "סופר אדיר". מסרונים להורים לילדים, דיוור בנושא ופעילות דיגיטלית ענפה להשקת השירות לחברי מכבי. החברים הגיבו מצוין, הביקוש לשירות עולה ושביעות הרצון מהשירות גבוהה מאוד.

קוראות אותנו נשות שיווק בתחילת דרכן. מה הטיפ הכי טוב שלך בשבילן?
אני לא אשת שיווק, אבל כאשת מקצוע שאחראית על פיתוח מוצרים לחברים, אני יודעת לומר שהדבר הכי חשוב בשיווק הוא לפתח מוצר שיש לו ערך אמיתי לכל בעלי העניין – לרופאים, לחברים ולארגון. אין טעם היום לפתח או להשיק משהו שלו יוצא מתוך נקודת הצורך של הלקוח, באשר הוא. אני תמיד שואפת לנהל פרויקטים שהם win win לכל הצדדים ושמקדמים את בריאות החברים.

אם לא היית אחות ראשית, איפה היית היום?
ככל הנראה בגוף עסקי שעוסק בטכנולוגיות שמשפרות את איכות החיים של האנשים. אני מטבעי אוהבת חדשנות ואוהבת להשפיע.

מה החלום האישי שלך?
החלום האישי הגדול שלי הוא לקחת חופשה של חודשיים עם בני משפחתי על אי בודד לבד. רק אנחנו באיזה יעד מרוחק, בלי טלפונים ובלי מיילים, ולראות האם אני מצליחה לשרוד את זה.

איפה את בעוד 3 שנים
אני מניחה שאני במכבי, עושה דברים שאני אוהבת, דואגת לפתח עוד שירותים לטובת המטופלים והרופאים, מתקדמת בארגון ויכולה להשפיע

אודות כתבת מערכת

אתר הנשים והאמהות הגדול בישראל עם 850,000 גולשות בכל חודש ומועדון חברות עם מעל ל 110,000 נשים. באתר ניתן למצוא לצד כתבות וראיונות גם קשת של כותבות כשלכל אחת הצבע, הייחוד, הכישרון והסגנון שלה. חלומות. הגשמה. פחדים. בישול. ילד ראשון שני או רביעי. זוגיות ושאר הנושאים שכל אישה אוהבת לקרוא

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק