"בחוויה שלי, מנהלים שיש איזון טוב בחייהם בין העבודה לחיים האישיים, מצליחים יותר": ראיון השראה

"צאו לשטח, דברו עם צרכנים, קמעונאים, אנשי המכירות, כי מה שתלמדו ביום שטח אחד לא תצליחו ללמוד בחודש עבודה מול המחשב במשרד". ראיון השראה עם גלית בר, סמנכ"לית שיווק נסטלה, אמא לעומר בן 13 וסתיו בן 10.5

תפקידים קודמים תפקידים ניהוליים בקבוצת אסם בתחומי הסחר והשיווק
תפקיד נוכחי בשלוש שנים האחרונות סמנכ"לית שיווק
המוצר הזוכה בפרס מוצר השנה 2017 סדרת שלגוני La Frutta

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים פרטיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון?
אני מאמינה שכל אישה שמנהלת קריירה חווה את תחושת ההחמצה לגבי הזמן הפנוי המצומצם שיש לה להקדיש למשפחה ולאהובים, ולעשייה שכולה לנשמה ולנפש.
בתפיסה הניהולית שלי, אינני מאמינה בעבודה ברצף של שעות מרובות, אני סבורה כי הזמן שכל אחד מאיתנו מבלה עם האהובים שלו בחייו הפרטיים, ממלא אותנו באנרגיות טובות וחיוביות שאיתם אנחנו מגיעים למחרת בבוקר לעבודה.
בחוויה שלי מנהלים שיש איזון טוב יותר בחייהם בין עבודה לחייהם האישיים, מצליחים יותר.
הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת הוא פשוט להיות גם בעבודה וגם בחיים אישיים באופן מלא וטוטאלי בכל רגע ורגע וכך למקסם את ההנאה. כלומר, פחות חשוב כמה זמן נבלה עם הילדים אלא איכות הזמן איתם, הנוכחות המלאה ברגע וההנאה ממנו.

המוצר שלכם הוא מוביל בתחומו ולאחרונה זכיתם בפרס היוקרתי של מוצר השנה. מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף?
גלידות נסטלה צמחה להיות שחקנית משמעותית בשוק הגלידות, וכיום הגענו כבר לנתח שוק של כ- 38%, מה שמאד מקרב אותנו לפסגה. בשנים האחרונות לקחנו על עצמנו את תפקיד מוביל השוק על כל המשתמע מכך – אחריות על הצמחה ופיתוח של השוק כולו. המשמעות של זה ברמת היומיום היא שצוות השיווק פועל לפיתוח והחדרה של מהלכי חדשנות, שמטרתם להביא ערך מוסף שיגרום ליותר צרכנים לאכול יותר גלידות יותר פעמים במהלך השנה.
האתגר הכי גדול שלנו הוא לפתח מוצרים חדשים ולשפר את המוצרים שלנו בפרוטפוליו מבחינה תזונתית, מבלי לפגוע בחוויית הטעם. אנחנו עוסקים בזה חלק גדול מאוד מהזמן, אני באופן אישי עומדת על המשמר ולא מוותרת לצוות באף פרמטר שקשור לטעם.

מה החדשנות שבגינה זכיתם השנה?
פיתחנו סדרת שלגונים מבוססי פרי, שמתחברים לעולם ה- Wellness, ומכילים את אחוז הפרי הגבוה ביותר הקיים בשוק שלגוני הפרי (50%). גם משלבים שילובי פירות האהובים על הציבור הישראלי וגם בעלי מרקם נימוח במיוחד. ולא פחות חשוב – למרות הטעם המפנק כל שלגון מכיל רק בין 67-90 קלוריות.

איך עלה הרעיון לפיתוח המוצר?
מוצרים מוצלחים באמת הם אלה המבוססים על צורך אמיתי של צרכנים. אנחנו מקפידים על שיח תמידי ורציף עם צרכנים כדי ללמוד באופן מדויק על הצרכים שלהם בקטגוריה ובכלל בעולם המזון בקטגוריות הפינוק. בשיחות שקיימנו עם צרכנים למדנו כי עולם הסורבה/הפרי משעמם מאוד, וחסרה בו חוויית העושר הקיימת בעולם הפירות הטריים ובעיקר בעולם השייקים שמספקים שילובי פירות המעשירים את החוויה כולה. בסיור שעשינו בחנויות של שייק פירות בארץ הבנו שזוהי בדיוק החוויה שצרכנים רוצים למצוא גם אצלנו בשלגונים, מתוך ההבנה הזו נבנה הקונספט השיווקי של לה פרוטה.

מהלך שיווקי שאת גאה בו
בעונה שעברה הובלנו מהלך משמעותי בתחום ה- wellness – השקנו את סדרת שלגוני La Frutta , שהפכה במהרה ללהיט החם ביותר של הקיץ. מדובר בשלגוני סורבה נימוחים, המבוססים על 50% פרי ועד כ- 90 קלוריות לשלגון. המוצרים כל כך מיוחדים וטעימים שאנחנו מקבלים תגובות מדהימות ובקשות שנמשיך ונפתח עוד מוצרים בסדרה. לאור הצלחת שלגוני La Frutta החלטנו להרחיב את הסדרה גם לתחום הגלידות המשפחתיות עם שלושה שילובי פירות מקוריים: מנגו-פסיפלורה-אננס, בננה-תמר-פקאן, תות שדה – פירות אדומים. בנוסף הושק שלגון חדש בטעמי ליצ'י-פסיפלורה.
בסקר שערכנו העידו 60% מהאימהות שהילדים שלהם אכלו La Frutta בקיץ שעבר, זה נתון מרשים שמעיד על אהבת הילדים למוצר. לכן פיתחנו עבורם מוצר לילדים בטעם תות בננה.

מי נתן לך את ההזדמנות הגדולה להיכנס לעולם השיווק?
זאב קלימי, שהיה מנכ"ל גלידות נסטלה והביא את החברה לשיאים חדשים ולהצלחה כבירה, חשב שאני האדם הנכון להוביל את האסטרטגיה השיווקית של החברה. אני כמובן מודה לו על האמון ועל ההזדמנות הגדולה, בעיקר כיוון שאין יום שאני לא נהנית ממנו בתפקיד הזה.

קוראות אותנו נשות שיווק בתחילת דרכן. מה הטיפ הכי טוב שלך עבורן?
צאו לשטח, צרו חיבור ישיר לנציגים מכל השרשרת, דברו עם צרכנים, קמעונאים, אנשי המכירות, כי מה שתלמדו ביום שטח אחד לא תצליחו ללמוד בחודש עבודה מול המחשב במשרד.

אם לא היית מנהלת שיווק, איפה היינו פוגשים אותך?
חוקרת לעומק את מדעי המוח..

קולגה שתרצי לפרגן לו
אני בוחרת לפרגן לעמית גבע, סמנכ"ל המכירות שלנו, שמוביל את צוות המכירות של החברה במקצועיות רבה ומביא תמיד את התוצאות. אבל בעיקר בשל העובדה שהוא מצליח תמיד תמיד להתנהל ברמה ערכית גבוהה מאוד, להיות אנושי וסבלן, לדבר אל אנשים בגובה העיניים ולכבד כל אדם שעומד מולו.

מה החלום האישי שלך?
להמשיך ולהיות מאושרת בכל מה שאני עושה בחיי

איפה את בעוד שלוש שנים מהיום?
בתפקיד שבו ארגיש שאני ממשיכה לצמוח ולהתפתח מבחינה מקצועית, ניהולית ואישית

אודות כתבת מערכת

אתר הנשים והאמהות הגדול בישראל עם 850,000 גולשות בכל חודש ומועדון חברות עם מעל ל 110,000 נשים. באתר ניתן למצוא לצד כתבות וראיונות גם קשת של כותבות כשלכל אחת הצבע, הייחוד, הכישרון והסגנון שלה. חלומות. הגשמה. פחדים. בישול. ילד ראשון שני או רביעי. זוגיות ושאר הנושאים שכל אישה אוהבת לקרוא

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

5 תגובות

  1. דנה משען
    יפה זו דוגמה לעוצמה נשית

    יפה זו דוגמה לעוצמה נשית

  2. מורן
    תני לי מהכוחות שלך! חח מקסים …

    תני לי מהכוחות שלך! חח מקסים נהניתי לקרוא

  3. אושרית
    הארטיקים האלו באמת שווים!! הופתעתי כל …

    הארטיקים האלו באמת שווים!! הופתעתי כל הכבודד

  4. אורלי דבורה
    אין על הכוח הנשי!! מדהים ממש …

    אין על הכוח הנשי!! מדהים ממש השראה

  5. טליה רובינוב
    השראה בחיי! טוב לדעת שיש נשים …

    השראה בחיי! טוב לדעת שיש נשים מוכשרות כאלה

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק