"ידע זה הנשק הכי טוב שיש! אל תפחדו לשאוף, תירו הכי גבוה שאפשר"

"אל תפחדו לשאוף, תירו הכי גבוה שאפשר. הפכו את כל החולשות לחוזקות וכך תמקסמו יכולות". ראיון השראה עם שירן בודניוק דוד, מנהלת מותג האגיס, נשואה לאורי ואמא לנדב בן 5 ורוי בן שנתיים

תפקידים קודמים 3.5 שנים מנהלת תחום קוסמטיקה של מותג הטיפוח הגרמני Weleda, שנתיים מנהלת פרויקטים במחלקת השיווק של קרייזי ליין בע"מ.
תפקיד נוכחי בשנה האחרונה מנהלת מותג האגיס
המוצר הזוכה בפרס מוצר השנה 2017 סדרת חיתולי האגיס Little Babies

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים פרטיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן? 
אני חושבת שהמשפט "זו לא הכמות זו האיכות" הוא משפט מפתח בעולמנו.
לדעת לנצל כל שעה פנויה ולמלא מצברים עם הילדים, בן הזוג ותחביבים אישיים.
בקימברלי קלארק סומכים עלינו כאמהות, שנדע לנהל את זמננו ביעילות, נמקסם תוצרים בעבודה מחד וננהל שגרת חיים מאוזנת מאידך. ולכן, אני מקפידה פעמיים בשבוע לצאת מוקדם הביתה, להוציא את הילדים מהגנים, לבלות איתם ולהפיק את המירב מהזמן הזה.

המוצר שלכם הוא מוביל בתחומו ולאחרונה זכיתם בפרס היוקרתי של מוצר השנה. מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף? 
בתור המותג המוביל בקטגוריה, ולאור התחרות הגוברת בשנים האחרונות, עם כניסתם של שחקנים חדשים, המציעים חיתולים ברמות שונות של איכות ומחיר, האתגר המרכזי שלנו בהאגיס הוא להמשיך ולהעניק לצרכנים את החיתולים האיכותיים ביותר, שיספקו להורים ולתינוקות ערכים מוספים הן מבחינת החדשנות הטכנולוגית, שהיא ערך מרכזי באסטרטגיית המותג, והן מבחינה רגשית.

מהלך שיווקי שלכם שאת גאה בו
המהלך "כוחו של חיבוק".
בסוף חודש פברואר האגיס יצא במהלך חשוב וסוחף אשר מטרתו הייתה להעלות את המודעות לכוחו וחשיבותו של חיבוק לכל התינוקות, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפגים, שהם כל כך עדינים ופגיעים וכל מגע הוא כל כך משמעותי עבורם – כזה שלפעמים אף מציל חיים.
רצינו להעביר את המסר שאנחנו בהאגיס מקבלים השראה מהחיבוק של ההורים ודואגים שכל חיתול שלנו, שלעיתים הוא הדבר היחיד שבא במגע עם עורם העדין של פגים, יהיה רך ומלטף ככל האפשר.
במסגרת המהלך עלינו בטלוויזיה ובדיגיטל עם סרט שריגש המונים ובמקביל יצאנו בפעילות ייחודית ורחבת היקף אשר במסגרתה קראנו לקהל הרחב להיכנס למתחם פעילות ייעודי באתר האגיס, להזמין את צמיד כוחו של חיבוק (ללא כל עלות) ולהעלות תמונה ברשתות החברתיות עם האשטאג #כוחו_של_חיבוק. עבור כל תמונה עם האשטאג אנחנו בהאגיס תרמנו 5 ש"ח לעמותת "חיבוק ראשון" ובכך עזרנו לחבק את הפגים בישראל.
בזכות המהלך, כל מלאי הצמידים שהיה ברשותנו חוסל בשבוע אחד בלבד. הרשתות החברתיות הוצפו בתמונות של אמהות, אבות, ילדים, אנשי תקשורת וסלבריטאים שקראו לכולם לתת את התרומה הכי גדולה – חיבוק.

מי נתן לך את ההזדמנות הגדולה להיכנס לעולם השיווק?
אני כבר 7 שנים חיה ונושמת שיווק אך ללא ספק נקודת המפנה בחיי המקצועיים הייתה עם כניסתי לקימברלי קלארק לתפקידי הנוכחי.
כל יום כאן הוא תואר בפני עצמו.
אין ספק כי להיות חלק מארגון אשר מנהל מותגים מובילי שוק ומשקיע משאבים רבים בלימוד ופיתוח של האנשים מאחורי אותם המותגים זו זכות גדולה שאני מעריכה ומוקירה כל בוקר מחדש.
מי שנתנו לי את ההזדמנות להיות חלק מכל הטוב הזה אלו יפית מנטין מנהלת שיווק Baby & Child Care וענבל מור מנהלת תחום האגיס .

קוראות אותנו נשות שיווק בתחילת דרכן. מה הטיפ הכי טוב שלך בשבילם?
אל תפחדו לשאוף, תירו הכי גבוה שאפשר. הרים של מוטיבציה ברוב הפעמים קוסמים רבות למעסיק ואף יותר מעוד או פחות שנה של ניסיון.
וטיפ אחרון ולא פחות חשוב – ידע זה הנשק הכי טוב שיש! הפכו את כל החולשות לחוזקות.

מה החדשנות שבגינה זכיתם השנה?
סדרת חיתולי האגיס Little Babies מותאמת במיוחד לרך הנולד, עם שכבת Gentle Protection החדשנית. בנוסף יש לחיתול כיס אחורי ייעודי המסייע בלכידת יציאות רכות באזור הגב, סמן רטיבות המשנה את צבעו כשהחיתול רטוב ועוזר לדעת מתי כדאי להחליף חיתול, מותנית רכה וגמישה להתאמה מיטבית לגוף התינוק ומעטפת חיצונית אוורירית המסייעת במניעת הגורמים לתפרחת חיתולים. במידת הניובורן, המותאמת לתינוקות בשבועיים הראשונים, יש גם פתח קדמי ייחודי המסייע בהגנה על חבל הטבור.

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה היינו פוגשים אותך?
אני נמצאת היום בדיוק איפה שרציתי להיות, קשה לי לחשוב על מה היה אם לא הייתי פה
(זה לעולם לא היה בתכניות)

מה החלום האישי שלך?
במשך רוב היום אני עסוקה בעמידה ביעדים ומשימות בעבודה אך כל לילה אני נרדמת עם תקווה קטנה שגם היום הייתי אמא טובה!

איפה את בעוד 3 שנים
במרוץ של החיים, דוהרת בין האתגרים וחוזרת כל יום הביתה לזוגיות מופלאה וילדים מקסימים

אודות כתבת מערכת

אתר הנשים והאמהות הגדול בישראל עם 850,000 גולשות בכל חודש ומועדון חברות עם מעל ל 110,000 נשים. באתר ניתן למצוא לצד כתבות וראיונות גם קשת של כותבות כשלכל אחת הצבע, הייחוד, הכישרון והסגנון שלה. חלומות. הגשמה. פחדים. בישול. ילד ראשון שני או רביעי. זוגיות ושאר הנושאים שכל אישה אוהבת לקרוא

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק