"תביאו את עצמכן עם המורכבות והצבעים שלכן, וכך תשאירו אחריכן חותם משמעותי!"

"למדתי להיות שחקנית נשמה שדוגלת בגמישות, פירגון, הרבה כבוד לסביבה, והתנהלות מקצועית עם האגו בצד". ראיון השראה עם רויטל בן שחר, מנהלת שיווק וחדשנות ב"מלח הארץ", נשואה לעוזי ברדוגו, אמא ליונתן בן 14, דניאל בת 12 ותמר בת 8

תפקידים קודמים בשנים 2000-2010 הובלתי את תחום האינטרנט ב-012 סמייל משלב ההקמה ועד להשגת מובילות בשוק התקשורת .
בשנים 2011-2015 ניהלתי את תחום היוגורט במחלבות שטראוס: דנונה, אקטיביה ואקטימל – פיתחתי והשקתי חדשנויות רבות ומהלכי שיווק.
תפקיד נוכחי מנהלת שיווק וחדשנות בחברת "מלח הארץ" בשנתיים וחצי האחרונות
המוצר הזוכה בפרס מוצר השנה 2017 מטחנות מלח ותבלינים בקטגוריית עזרי בישול

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים פרטיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?
אני לא מנהלת את הזמן, אלא מנהלת סדרי עדיפויות, והילדים הם ראשונים בסדר העדיפויות. אני מעדיפה להישאר לתוך הלילה ולסיים דברים דחופים אבל את אחה"צ לבלות עם הילדים.
מעבר לזה חברות, ספורט ויוגה הם חלק מהשגרה שלי- משתדלת לא לפגוע בהם כי הם מאפשרים לי לעשות את כל מה שאני עושה-אבל טוב יותר.

המוצר שלכם הוא מוביל בתחומו ולאחרונה זכיתם בפרס היוקרתי של מוצר השנה. מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף?
מלח נתפס כמוצר קומודיטי, הצרכן אפילו לא נעצר ליד המדף והשוק רדום כבר שנים רבות- אלו תנאים מאוד מאתגרים לחדשנות. היה לי ברור שעלינו לתת ערך צרכני חזק בחדשנות על מנת שהצרכן ישנה הרגלי צריכה היסטוריים.
השקת סידרת המטחנות הצליחה "להעיר" את עולם המלח הישן, לחולל שינוי משמעותי בהרגלי הצריכה ההיסטוריים ולקדם אותנו לעבר החזון שלנו: לפתח בישראל "תרבות -מלח", מלח שמתחבר ללייף סטייל ונותן הרבה יותר מ"רק מלח".

מהלך שיווקי שלכם שאת גאה בו
מהלך סידרת המטחנות הוא מהלך שאני גאה בו מאוד משום שהוא ממש הקמה מאפס: מזיהוי ההזדמנות השיווקית בעולם המלח, בחירת המוצר, האריזה הייחודית, החשיבה על חשיבות השקה כ"סדרה", המחיר והמסר שייתן ערך לצרכן. כ-ל הפרמטרים הללו יחד הרכיבו חדשנות מדויקת לצרכן.
המהלך השיווקי נבנה בהתחלה בדרך לגמרי אותנטית, דרך הצרכנים עצמם שהעלו אלפי שיחות בכל רחבי הרשת עם מתכונים והצעות הגשה שניתנו על ידי צרכנים. כך המוצר מכר את עצמו, ורק חודשים לאחר מכן התחלנו לעבוד בפרסום

מי נתן לך את ההזדמנות הגדולה להיכנס לעולם השיווק?
את הצעד הראשון בשיווק עשיתי אצל סטלה הנדלר שגייסה אותי ל-012 (כיום מנכ"ל בזק). ממנה למדתי להיות שחקנית נשמה שדוגלת בגמישות, פירגון, הרבה כבוד לסביבה, והתנהלות מקצועית עם האגו בצד.

קוראים אותנו נשות שיווק בתחילת דרכן. מה הטיפ הכי טוב שלך בשבילן?
אין נוסחה למנהלת שיווק טובה. תביאו את עצמכן עם המורכבות והצבעים שלכן, וכך תשאירו אחריכן חותם משמעותי.
יש משפט בצרפתית שאומר JE SUIS COM JE SUIS – אני זה מי שאני.
תקיפי את עצמך באנשים שיש לך מה ללמוד מהם, כל יום תשאלי את עצמכך – מה למדתי היום? ביום שתרגישי שאין לך מה ללמוד תביני שזה הזמן לעבור הלאה!

מה החדשנות שבגינה זכיתם השנה? איך עלה הרעיון לפיתוח המוצר?
חדשנות סדרת מטחנות מלח ותבלינים פותחה מתוך הכרה בחשיבותו של המלח בעולם הבישול מחד, ומאידך זיהוי טרנד קולינרי חזק : תכניות הבישול בפריים טיים, אתרי המתכונים וגיבור התרבות החדש שלנו -השף .
סידרת המטחנות מכילה תערובות עשירות טבעיות של מלח-ים ותבלינים הנטחנים במקום ומשמרות ארומה נפלאה, ומתאימות להעשרת טעמו של כל מאכל. המטחנות ב"לוק" טרנדי מעוצב, מעניקות לצרכן חווית שימוש ולייף סטייל שלא הייתה במלח מעולם וכל זה במחיר אטרקטיבי לצרכן.
היום אני כבר יכולה סופסוף לומר שמתפתחת בישראל תרבות מלח חדשה – תרבות של מוצרי מלח שהם לייף סטייל – הרבה יותר מ"סתם מלח".

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה היינו פוגשים אותך?
כנראה פסיכולוגית – יש לי סקרנות למה שמניע אנשים ועם השנים גיליתי שיש לי יכולת לפצח התנהגויות ומניעים של אנשים ולהבין אותם לעומק.
מנהל שיווק טוב הוא מי שיודע לקחת אנשי מקצוע מדיסציפלינות שונות, לרתום אותם למטרה ולהוציא מהם את הפוטנציאל שבהם.

קולגה שתרצי לפרגן לו
אני בוחרת להקיף את עצמי באנשים שיש להם יכולת לפרגן ומקפידה כל יום למצוא מישהו אחד שאני יכולה לפרגן לו, ספק, חברה, בוס, ילדים.
אדם שלא מפרגן לאנשים עובד לבד ולטעמי אין לו סיכוי לצמוח.
זה המקום שלי לפרגן לרותם שביט מפרסום FOUR ולאמיר ואיציק מריספקט- אנשים שליוו אותי בפיתוח החדשנות ואפשר באמת לעוף איתם.

מה החלום האישי שלך?
שתהיה לי היכולת והזכות להשפיע ולחדש עד יומי האחרון

איפה את בעוד 3 שנים
אני סומכת על העולם שבמקום שצריך את מי שאני, שם אני אהיה.

אודות כתבת מערכת

אתר הנשים והאמהות הגדול בישראל עם 850,000 גולשות בכל חודש ומועדון חברות עם מעל ל 110,000 נשים. באתר ניתן למצוא לצד כתבות וראיונות גם קשת של כותבות כשלכל אחת הצבע, הייחוד, הכישרון והסגנון שלה. חלומות. הגשמה. פחדים. בישול. ילד ראשון שני או רביעי. זוגיות ושאר הנושאים שכל אישה אוהבת לקרוא

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק