"אל תפחדו להעז ולומר את דעתכן, כך באמת יקשיבו לכן ויעריכו הרבה יותר!"

"אל תפחדו להעז ולומר את דעתכן, כך יעריכו אתכן הרבה יותר". ראיון השראה עם עינת ליפשיץ גרוס, מנהלת שיווק בסטארקיסט, נשואה לרותם ואמא לשיר בת 6.5 וגל בן 3.5

תפקידים קודמים במשך 5 שנים ניהלתי את תחום בריאות, שוקולד ומאפה בחברת כרמית תעשיות ממתקים בע"מ.
תפקיד נוכחי ב- 7 חודשים האחרונים מנהלת שיווק בסטארקיסט
המוצר הזוכה בפרס מוצר השנה 2017 סדרת 'לה סלט' – 3 סוגי רטבים (שמן, שום ולימון, ויניגרט וקיסר) עם נתחי טונה איכותית להכנה מהירה של סלט ירקות

עינת

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים פרטיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?
התשובה בגוף השאלה: צריך לדעת לנהל לעצמך את הזמן לכל השבוע או במשך היום. יומיים בשבוע אני מקדישה זמן איכות אחה"צ לילדים שלי ובזמן הזה אני משתדלת לא להסתכל על המיילים ולא לחשוב על עבודה ולהשאיר את הראש נקי. כמובן שביתר הימים, שבהם אני נשארת מאוחר יותר, אני מקבלת תמיכה מלאה מהמשפחה והמון עזרה.

המוצר שלכם הוא מוביל בתחומו ולאחרונה זכיתם בפרס היוקרתי של מוצר השנה. מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף?
טונה סטארקיסט הוא מותג מוביל שוק, חזק, שם נרדף לקטגוריית הטונה בארץ. יחד עם זאת המותג מושפע משינויים שחלים בשנים האחרונות בתחום קמעונאות המזון, שינויים בהרגלי צריכה של הצרכן . התחרות בקטגוריה גדלה ויש היום יותר מותגי טונה, יותר רמות איכות, יותר אריזות וגדלים, ויותר מבצעים. המטרה שעומדת לנגד עינינו כל הזמן היא כיצד ניתן להמשיך ולשמר את ערכי המותג גם בקרב הצרכנים וגם מול הקמעונאים.

מהלך שיווקי שלכם שאת גאה בו
קמפיין תדמיתי חדש באווירה בינלאומית תחת המסר: טונה סטארקיסט – טעם הוא כל העניין.
מטרת הקמפיין הייתה העמקה וחיזוק הביסוס של סטארקיסט כמותג מוביל, טעים ואהוב על כולם! מהות הקמפיין: קמפיין סנסורי המערב את כל החושים: ראייה, ריח, שמיעה, מישוש וטעם. עם דגש על ללא חומרים משמרים.

מי נתן לך את ההזדמנות הגדולה להיכנס לעולם השיווק?
לפני 11 שנים התחלתי את דרכי בעולם המזון כעוזרת שיווקית בחברת מעדנות. מי שנתנה לי את ההזדמנות היא מנהלת השיווק דאז שממנה למדתי המון הן בהיבט המקצועי והן בהיבט האישי. עבדתי לצידה במשך 3 שנים והיא נתנה לי את ברכתה להמשך הדרך גם כשדרכינו נפרדו. עד יום אני שמחה לפגוש אותה בכל מיני אירועים.

קוראות אותנו נשות שיווק בתחילת דרכם. מה הטיפ הכי טוב שלך בשבילן?
לא לפחד להעז ולומר את דעתכן, כך אנשים יקשיבו לכן ויעריכו הרבה יותר. טיפ נוסף: תמיד לשמור על מערכת יחסים נאותה ומקצועית עם הקולגות והמנהלים כי עולם השיווק הוא עולם קטן מאוד .

מה החדשנות שבגינה זכיתם השנה?
סדרת 'לה סלט' משלבת 3 רטבים מעולים עם טונה להכנה מהירה של סלט. גם חוסך בזמן, חוסך בעבודה, ללא חומרים משמרים וללא צורך בקירור. פתרון טעים ונוח לצריכה ביתית ומחוצה לבית.

איך עלה הרעיון לפיתוח המוצר?
מחקרי צרכנים הראו כי אחד השימושים הנפוצים ביותר בטונה מקופסא הוא כתוספת לסלט ירקות וכ-70% מהישראלים אוכלים טונה בסלט. את ההשראה בסטארקיסט קיבלנו בעזרת צוות מנצח ומוכשר שהשקיע מאמץ על מנת להביא לצרכן פתרון נוח, איכותי עם חווית טעם ייחודית . התוצאה – פיצוח מושלם לחדשנות בקטגוריה, ראשון מסוגו גם בארץ וגם בעולם.

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה היינו פוגשים אותך?
אחרי 11 שנים בתחום המזון ובעולם השיווק, אני ממשיכה בעולם השיווק כמובן

קולגה שתרצי לפרגן לו
מנצלת את הבמה להודות לכל העוסקים במלאכה ונותנים את הנשמה להוציא לפועל את המוצרים המדהימים של סטארקיסט.

מה החלום האישי שלך?
להיות מאושרת ובריאה, להמשיך לגדל בנחת את המשפחה האהובה שלי.

איפה את בעוד 3 שנים
בע"ה באותו מקום ובאותו התחום.

אודות כתבת מערכת

אתר הנשים והאמהות הגדול בישראל עם 850,000 גולשות בכל חודש ומועדון חברות עם מעל ל 110,000 נשים. באתר ניתן למצוא לצד כתבות וראיונות גם קשת של כותבות כשלכל אחת הצבע, הייחוד, הכישרון והסגנון שלה. חלומות. הגשמה. פחדים. בישול. ילד ראשון שני או רביעי. זוגיות ושאר הנושאים שכל אישה אוהבת לקרוא

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק