"תהנו ותאהבו את מה שאתן עושות, זה כבר יעשה את העבודה"

"תהנו ותאהבו את מה שאתן עושות, זה כבר יעשה את העבודה!". ראיון השראה עם לירון דישל, מנהלת תחום קוסמטיקה בד"ר פישר, נשואה לסער ואמא ליובל (8) ודניאל (4.5)

תפקידים קודמים תקציבאית דיגיטל ב TBWA DIGITAL, לאחר מכן מעבר למשרד פרסום יהושע, מחלקת תקשורת שיווקית באלטשולר שחם, לאחר מכן ניהול מותג תינוקות וילדים בד"ר פישר וכיום מנהלת תחום קוסמטיקה בחברה
תפקיד נוכחי מנהלת תחום קוסמטיקה בד"ר פישר, עובדת בחברה מעל חמש שנים
המוצר הזוכה בפרס מוצר השנה 2017 Genesis Age Control בקטגוריה דרמו-קוסמטיקה

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים פרטיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?
הגדרת זמן לכל דבר. העבודה בשיווק, סוחפת, לכן חשוב להגדיר מראש זמן משפחה, ימים קבועים בהם אני יוצאת מוקדם ומקדישה את כל כולי רק לילדיי. כי כמו שאני יודעת להיות טוטאלית לעבודה בזמן שאני במשרד, כך חשוב לי להיות שם בשבילם בשעות שאני איתם.
חשוב מאוד לכל אחד לזכור תמיד שאנחנו ההורים הכי טובים, כשטוב לנו וכשאנחנו מרגישים שלמים עם עצמנו, וחשוב לנתב את הזמן כדי להגשים את התחושה הזו.

המוצר שלכם הוא מוביל בתחומו ולאחרונה זכיתם בפרס היוקרתי של מוצר השנה. מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף?
תשלובת ד"ר פישר אחראית על פיתוח וייצור מוצרים בתחומים רבים ושונים, כאשר המומחיות שלנו הינה בטיפול בעור.
בתחום הקוסמטיקה אנחנו מתמקדים בטיפוח הפנים בלבד ולא מייצרים איפור, בעוד שהמתחרות שלנו, מוכרות לרוב באותה נקודת מכירה גם איפור ולעיתים גם בישום. כתוצאה מכך, כוחות הדיול העומדים לרשות המתחרים שלנו גדולים בהרבה משלנו. למרות אתגר זה, הצלחנו להגיע לצרכנית הסופית וליצור התנסות מרשימה בסדרת אייג' קונטרול.
ברור היה לנו כי מי שתתנסה תתאהב, וכך היה, התגובות למוצר הן מדהימות והעוצמה מפתיעה אפילו אותנו בכל פעם מחדש. הצרכנית שהתרגלה להאמין להבטחות המפוצצות ולהתאכזב מגלה שוב ושוב שבעולם מלא בהבטחות, נכון לסמוך על ד"ר פישר.

מהלך שיווקי שלכם שאת גאה בו
השקת סדרת אייג' קונטרול, צוות הפיתוח המצויין שלנו הגיע לפורמולה חדשנית שאין כמותה כיום בשוק, אך האתגר היה לגרום לצרכניות מבוגרות (גילאי 50+), לנטוש את המוצרים שהיא רגילה להשתמש בהם שנים ולקנות ד"ר פישר, לצורך כך חקרנו את השוק, הבנו מה חשוב לקהל היעד, בחנו את הרגלי השימוש ואת הנראות ואריזות המתחרים ויצרנו את האריזות החדשות של אייג' קונטרול,
סדרת אייג' קונטרול קיבלה מראה שונה לחלוטין מסדרות הקוסמטיקה האחרות של ד"ר פישר הנמצאות על המדף, היא נראית כמו תכשיט ומושכת את העין מייד. הבולטות המסקרנת עזרה לנו להגיע בדיוק לקהל שחיפשנו, והתשבוחות לא איחרו להגיע מכל הכיוונים.

מי נתן לך את ההזדמנות הגדולה להיכנס לעולם השיווק?
התחלתי מלמטה, כשסיימתי את התואר הראשון בבינתחומי עם התמחות בשיווק, ידעתי שאני מאוהבת בתחום, והחלטתי להתחיל בתור תקציבאית במשרד פרסום, התחלתי ב- TBWA DIGITAL ואחכ עברתי ליהושע, העבודה הקשה בהתחלה נתנה לי כלים רבים שאני עושה בהם שימוש עד היום.

קוראות אותנו נשות שיווק בתחילת הדרך. מה הטיפ הכי טוב שלך בשבילן?
לאהוב את מה שאתן עושות.
תחום השיווק הוא תחום תובעני אך מרתק, עם מקום לביטוי עצמי מטורף, יצירתיות והגשמת חלומות, תהנו ותאהבו את מה שאתן עושות, זה כבר יעשה את העבודה.

מה החדשנות שבגינה זכיתם השנה?
סדרת אייג' קונטרול מבוססת על רכיב פטנטי שנקרא רנווואג'. מדובר בחומר פעיל שמשפר את המטאבוליזם התאי, מאריך את חיי התא וכך בעצם מטפל ב-10 סימני הזמן שמטרידים כל אישה – קמטים, כתמים, ריפיון עור, יובש, חיספוס, חוסר גמישות, מראה עייף, נקבוביות מוגדלות, גוון לא אחיד ואדמומיות. חייבת לציין שמדובר בסדרה אפקטיבית להפליא, אמא שלי התאהבה בה משימוש ראשון וכך גם כל מי שהתנסתה בסדרה, כולל לקוחות נאמנות של מותגי יוקרה במאות שקלים שלא האמינו שיש בישראל מוצר כ"כ אפקטיבי.

איך עלה הרעיון לפיתוח המוצר?
הבחנו בצורך במוצרים לטיפול בעור לנשים בוגרות, שנזקקות למוצרים ייעודיים לעורן,
בגיל זה הטיפול בעור הוא מורכב יותר ומצריך חומרים פעילים באחוזים גבוהים על מנת לטפל בסימני הזמן. חיפשנו חומר גלם פעיל מאוד שיצליח לתת מענה מושלם לנשים בגיל הזה. פנינו לחברות חומרי הגלם המובילות בעולם, ומצאנו רכיב מהפכני שלא נראה עוד שמטפל בעת ובעונה אחת ב- 10 סימני הזמן: קמטים, כתמים, ריפיון עור, יובש, חיספוס, חוסר גמישות, מראה עייף, נקבוביות מוגדלות, גוון לא אחיד, אדמומיות.

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה היינו פוגשים אותך?
אני מאוד אוהבת אסתטיקה ועיצוב, לכן חושבת שאם לא הייתי מתאהבת בעולם השיווק בטח הייתי עוסקת במשהו שקשור לעיצוב.

קולגה שתרצי לפרגן לו
שלי אברהם, שהיתה בזמן השקת הסדרה מנהלת השיווק אצלנו, ההשקה הזו של שתינו במידה שווה. שלי היתה מנהלת נהדרת, ידעה להציג תמיד זוית אחרת שלא חשבנו עליה קודם, ידע שיווקי והרבה ניסיון.

מה החלום האישי שלך?
להמשיך להוביל מהלכים שיווקיים חשובים תוך איזון נכון ובריא עם המשפחה שלי.

איפה את בעוד 3 שנים?
מנהלת שיווק באחת חברות מוצרי הצריכה המובילות.

אודות כתבת מערכת

אתר הנשים והאמהות הגדול בישראל עם 850,000 גולשות בכל חודש ומועדון חברות עם מעל ל 110,000 נשים. באתר ניתן למצוא לצד כתבות וראיונות גם קשת של כותבות כשלכל אחת הצבע, הייחוד, הכישרון והסגנון שלה. חלומות. הגשמה. פחדים. בישול. ילד ראשון שני או רביעי. זוגיות ושאר הנושאים שכל אישה אוהבת לקרוא

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק