"תמיד אני מזכירה לעצמי: אמא מאושרת = ילדים מאושרים"

"תמיד אני מזכירה לעצמי: אמא מאושרת = ילדים מאושרים". ראיון השראה עם שרונה טלקר, מנהלת השיווק של ניוואה, נשואה לליאור ואמא לנועם, בן 6, גיא, בן 4 ורועי, בן 3

תפקידים קודמים מנהלת מותג במשך 4 שנים
תפקיד נוכחי מנהלת השיווק של ניוואה
המוצר הזוכה בפרס מוצר השנה 2017 IN SHOWER בקטגוריה טיפוח העור

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים פרטיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?
קודם כל יש לזכור שאנחנו לא WONDER WOMEN. אין נוסחת קסם ותמיד משהו על חשבון משהו אבל… אני מחלקת את הימים בשבוע. יש ימים בשבוע שאני יותר משקיעה מבחינת שעות עבודה ישיבות עד מאוחר וכו' ויש ימים שאני יוצאת מוקדם כדי לקחת את הילדים מהגן/בי"ס, ומבלה איתם בלי טלפונים ומיילים. תמיד יש את השעות המאוחרות של היום אחרי שהילדים נרדמו, במידה ואני צריכה לפתוח את המחשב ולעבוד. והכי חשוב תמיד מזכירה לעצמי: אמא מאושרת = ילדים מאושרים

המוצר שלכם הוא מוביל בתחומו ולאחרונה זכיתם בפרס היוקרתי של מוצר השנה. מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף?
מכיוון שמדובר במוצר שהוא חדשני בתחום טיפוח העור היה צורך להסביר ללקוח איך משתמשים במוצר ומה היתרונות של המוצר. מדובר על קרם גוף בזמן המקלחת והוא אינו מחליף את התחליב רחצה אלא בנוסף. המוצר "חוסך" את הפעולה של מריחה של קרם גוף לאחר המקלחת, ומותיר את העור רך ונעים.

מהלך שיווקי שלכם שאת גאה בו
ההשקה של IN SHOWER – קטגוריה שאינה קיימת בשוק. מוצר חדשני. היה צורך להסביר איך משתמשים במוצר, 4 פעולות שהיינו צריכים לתקשר ולהסביר על מנת לא ליצור בלבול בקרב הלקוחות. ההשקה הייתה ב- 360 מעלות TV, עיתונות, דיגיטל וסטנדים בנקודות המכירה.

מי נתן לך את ההזדמנות הגדולה להיכנס לעולם השיווק?
רונן שמיר מנכ"ל אלפא קוסמטיקה והבוס שלי היום. הוא פתח בפניי את הדלת לעולם השיווק והעניק לי הזדמנויות רבות במהלך הדרך. עד היום אני לומדת ממנו.

קוראות אותנו נשות שיווק בתחילת דרכן. מה הטיפ הכי טוב שלך בשבילן?
לא להיכנס ללופ של השגרה. מאוד קל בתחום הזה לעשות מה שחייבים ומה שמצפים מאיתנו ללא כל חשיבה שהיא מעבר, ואני חושבת שצריך לנסות ולהזכיר כל פעם לעצמך שההסתכלות של השיווק היא מלמעלה. לפעמים צריך ללכת להרצאות וסדנאות או לדבר עם אנשים, קולגות שאינם מהתחום, על מנת לא להישאב לשגרה.

מה החדשנות שבגינה זכיתם השנה?
IN SHOWER-קרם גוף בזמן המקלחת. היום הטרנד הוא לבצע כמה שיותר פעולות בתוך המקלחת על מנת לא לבזבז זמן אחרי. המוצר חוסך את הפעולה של מריחה של קרם גוף לאחר המקלחת. מסתבנים בסבון רחצה ולאחר מכם מורחים על הגוף IN SHOWER, שוטפים והגוף נעים למגע כאילו מרחת קרם גוף. זהו מוצר חדשני ואינו קיים בשוק עד כה.

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה היינו פוגשים אותך?
במסעדה הודית קטנה משלי, מבשלת מאכלים של בית עם אמא שלי

קולגה שתרצי לפרגן לו
עודד מטרופי, הוא מייצר לי אביזרי נראות, ארוניות של ניוואה טיפוח, סטנדים קבועים. מאוד מקצועי, שירותי וסבלני. חבר וקולגה.

מה החלום האישי שלך?
תמיד חלמתי להיות רקדנית, אבל זה חלום שכנראה כבר לא יתגשם

איפה את בעוד 3 שנים
הייתי מאוד רוצה להגיד עם הילדים שלי בבית אבל אני מניחה שזה קצת מוקדם מדי, אז בחופשת לידה עם בת ..

אודות כתבת מערכת

אתר הנשים והאמהות הגדול בישראל עם קהל המונה מעל 800,000 גולשות בכל חודש ומועדון דיוור יומי של 103,000 נשים. באתר ניתן למצוא לצד כתבות וראיונות גם קשת של כותבות כשלכל אחת הצבע, הייחוד, הכישרון והסגנון שלה. חלומות. הגשמה. פחדים. בישול. ילד ראשון שני או רביעי. זוגיות ושאר הנושאים שכל אישה אוהבת לקרוא

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק