"אם את לא מגיעה למשרד עם חיוך אז כלום לא שווה את זה"

"אל תתפשרו על מקום העבודה ועל האנשים שינהלו אתכן. בסוף, אם את לא מגיעה למשרד שלך עם חיוך אז כלום לא שווה את זה!". ראיון השראה עם נטע מיכנובסקי, מנהלת מותג ברקיט בנקיזר, נשואה לאמיר ואמא לאלון בן 6 וליאור בת 4

תפקידים קודמים מנהלת קטגוריה בטרייד בחוגלה קימברלי (היום קימברלי קלארק) למשך שנתיים. לפני כן מנהלת זירה בטרייד בחברת המכירות וההפצה (קוקה-קולה) למשך כשלוש שנים
תפקיד נוכחי כשנתיים מנהלת מותג ברקיט בנקיזר
המוצר הזוכה בפרס מוצר השנה 2017 קולון סטריפים בקטגוריה מוצרי כביסה

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים פרטיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?
המפתח הוא להיות מאורגנת, מסודרת ולהסתכל על המשימות שבוע קדימה. כל דבר רשום לי ביומן. כל משימה כתובה ולכל משימה מוקצה את הזמן הדרוש לה. אפילו סגור לי ביומן להתקשר לגננת ולקבל ממנה סטטוס. אני אמא מאוד מעורבת ולכן גם מקפידה לשמור על קשר עם אימהות נוספות מהגנים או מהחוגים השונים כך שתמיד אני עם יד אחת על הדופק. לפעמים זה נראה שאני ממש עובדת בארגון ובסדר של הדברים אבל זה שווה את זה.
בנוסף, כדי לאזן את החיים בין המשרד לבית יש לי את הימים הקצרים שלי שבהם אני מוציאה את הילדים מהגן. לא משנה כמה היום עמוס ולחוץ, בימים האלה אני עושה קאט באמצע היום ויוצאת לילדים. בימים האלה אני נטו עם הילדים עד שהם הולכים לישון. בזמן הזה אין טלפונים מהעבודה, אין רפרוף על מיילים, הזמן הוא לגמרי שלי ושל הילדים. אח"כ בערב אני פותחת את המחשב וממשיכה לעבוד אחרי שהילדים נרדמים. טיפ נוסף שנראה לי חשוב לא פחות הוא דייט שבועי עם בן הזוג – יש לי בייביסיטרית שנוחתת אצלי כל יום חמישי בשעה 21:00 בערב. כן לפעמים אנחנו יוצאים סחוטים ותשושים אבל לא מוותרים.

המוצר שלכם הוא מוביל בתחומו ולאחרונה זכיתם בפרס היוקרתי של מוצר השנה. מה האתגרים איתם את מתמודד/ת בשוטף?
זכינו בפרס מוצר השנה כי קולון סטריפים הוא מוצר חדשני, אין עוד מוצר כזה בשוק. כמו כל דבר חדש זה מצריך חינוך שוק שלוקח זמן ולכן חשוב לשים למול מול הציפיות. כמו כן, מדובר בקטגוריה שהיא מאוד value for money וגם רמת נאמנות מאוד גבוהה ביחס לקטגוריות אחרות. צרכנים עושים את הכביסה שלהם כמו שהם אוהבים. לא תמיד יש בזה משהו רציונאלי אלא הרגל של שנים ולשנות דפוסי חשיבה והרגלים של שנים דורש בניית תוכנית מאוד מדויקת. חשוב להיות עקביים וליישם את תוכנית החדירה לשוק שלב אחרי שלב תוך בחינת מדדי ההצלחה באופן שוטף.

מהלך שיווקי שלכם שאת גאה בו
אני מאוד גאה בשת"פ שעשינו עם עמותת "פתחון לב" וסונול – "פשוט לכבס מהלב". הקמנו בכ- 50 תחנות דלק נקודות איסוף לבגדים משומשים שהולכים באמת למשפחות נזקקות ולא לגורמים מסחריים. מדובר על שת"פ ארוך טווח שבו מתאפשר לנו לתרום לקהילה ולעזור באמת למי שצריך.

מי נתן לך את ההזדמנות הגדולה להיכנס לעולם השיווק?
גיא ינאי סמנכ"ל שיווק והגר געש אדרי, מנהלת תחום House Hold ברקיט בנקיזר. היום גיוס של מנהלי מותג כרוך בדר"כ בניסיון קודם בניהול מותג. גיא והגר גייסו אותי לתפקיד ניהול מותג למרות שלא היה לי רקע מובהק מניהול מותג אבל ראו פוטנציאל. הלוואי ויותר מנהלים היום היו רואים פוטנציאל מעבר לניסיון.

קוראות אותנו נשות שיווק בתחילת דרכן. מה הטיפ הכי טוב שלך עבורן?
אל תתפשרו! אל תתפשרו על מקום העבודה ועל האנשים שינהלו אתכן. הדרך לא תמיד פשוטה לשם ובטח לא קלה אבל בסוף אם את לא מגיעה למשרד שלך עם חיוך אז כלום לא שווה את זה.
חשוב להיכנס לארגון שמאפשר לך להתפתח, ללמוד ולהתנסות ברבדים שונים של העשייה השיווקית.

מה החדשנות שבגינה זכיתם השנה?
קולון סטריפים מאפשר לצרכנים היום לעשות כביסה בנוחות ובקלות ולא פחות חשוב – במחיר הוגן ונגיש. אין צורך יותר לסחוב אריזות כבדות מהסופר, למדוד כמויות אבקה/ג'ל, ללכלך בדרך את המכונה והרצפה. זורקים דף אחד למכונה וזהו. פשוט ויעיל.

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה היינו פוגשים אותך?
אני מניחה שהייתי בלימודי ביוטכנולוגיה – גם סוג של חלום, אולי יום אחד עוד יתגשם.

קולגה שתרצי לפרגן לו
קרן דיק מנהלת קטגוריית Well Being ברקיט בנקיזר ודיגיטל צ'מפיון. תחום הדיגיטל הוא תחום סופר מעניין אבל גם כזה שמשתנה ללא הרף. קרן מביאה למותגים שלה חדשנות וערך מוסף ע"י פלטפורמות הדיגיטל השונות וזה אכן מעורר השראה.

מה החלום האישי שלך?
ליהנות ליהנות ושוב ליהנות מהדרך, מהעשייה, מהאתגרים, מחיי המשפחה, הזוגיות. בסוף הכל משתלב אחד בשני.

איפה את בעוד 3 שנים?
עוסקת במה שאני אוהבת ובמה שנותן לי סיפוק.

אודות טוב שתדעי

טוב שתדעי הוא מדור הצרכנות של מגזין אמא של. טיפים, עצות, ידע ובעיקר "מה חדש בשוק". התכנים נכתבים ע"י צוותים מקצועיים מתוך החברות והגופים המובילים בישראל.

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

2 תגובות

  1. קרנית
    כאילו מכניסים את הטריפסים במקום אבקת …

    כאילו מכניסים את הטריפסים במקום אבקת כביסה ..?

  2. ליאורה פ
    לחייך בעבודה זה הכי חשוב! כמה …

    לחייך בעבודה זה הכי חשוב! כמה נכון

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק