"אני נותנת את השירות שהייתי רוצה לקבל בתור לקוחה, זה לא מסובך אבל נדמה שזה חריג כאן"

כולנו רוצות שמישהו יאמין בנו. כולנו רוצות טפיחה על הכתף ושיגידו לנו שהחלומות שלנו אפשריים.
בכל שבוע נקדם ונפרגן לנשים שהקימו עסק בעשר אצבעות.
יש מי שקורא לזה עסק קטן. אנחנו מאמינות בכל אחת מהנשים הללו ולכן קוראים לזה עסק בצמיחה.

שם מורן רסקין
סטטוס משפחתי אמא לשניים
שם העסק "המזווה- מאגוז ועד תמר"
המזווה – חנות טבע אינטרנטית חדשה המציעה לישראלים פתרון חדש ואיכותי; מקום אחד מקוון, דרכו ניתן להזמין ולמלא את המזווה בכל טוב, במוצרים איכותיים מאוד המסופקים תוך התחייבות ברורה: טריות, מגוון מוצרים ללא סוכר מעובד, סביבה מוגנת מגלוטן, ומחירים נמוכים משמעותית מהמחירים ברשתות ובחנויות הטבע. משלוחים לכל הארץ ללא עלות משלוח.

מה עשית לפני שהקמת את העסק שלך?
עבדתי כעשור באינטל. הייתי אחראית פרוייקטים מטעם הלקוחות במחלקת האלחוט.

ספרי על היום בו החלטת להקים עסק עצמאי
זה היה תהליך מאוד הדרגתי. בחופשת הלידה השנייה שלי החלטתי להגשים חלום, להתרכז בתחביב שלי ולפתוח בלוג מתכונים. שנים הייתי נברנית בלוגים בעצמי, ותמיד אהבתי לבשל, ועם ההתעסקות המתמדת באוכל בריא וברשת צברתי המון ידע, טיפים וכמובן מתכונים שהולכים טוב כאן, וממש
חיפשתי פינה שאוכל להוציא בה את הצד היצירתי שבי, שפחות מצא ביטוי בהיי-טק. האהדה לבלוג הפתיעה אותי, הוא מהר מאוד צבר פופולריות והיום מונה 60 אלף צפיות חודשיות פלוס. הקוראים בבלוג חזרו ושאלו איפה אני רוכשת את המוצרים בהם אני משתמשת במתכונים שלי, והאם יש מקום אחד בו אפשר לקנות אותם בצורה מרוכזת וזולה יותר. התשובה הייתה שלצערי אני רוכשת ביוקר בסופר הקרוב למקום מגורי, רק כי הוא קורב, ופעם בהמון זמן מוצאת כמה שעות ונוסעת במיוחד לעיר אחרת לקנייה מרוכזת בחנות טבע. ואז נפל לי האסימון: בתור אמא שעובדת במשרה מלאה פשוט לא הגיוני לנסוע למספר מקומות בשביל קנייה של מוצרים שביב אותה התזונה, לבזבז שעות בנסיעה, פקקים, חניה, סיבוב בחנות, או לשלם מחיר מופקע על אגוזים בסופרים הגדולים, ואז עוד לעמוד בקופות איפה שהם מסדרים ממתקים בדיוק בגובה העיניים של הילדים ולהתווכח על עוד ממתק עם הבנות.. החלטתי לשנות את המצב הזה, ולאפשר חנות אינטרנטית, שתאפשר לכל בית בישראל לחסוך בזמן ובכסף ולהזמין את סל המוצרים המזינים שאני משתמשת בהם בצורה ידידותית ונוחה.

קרדיט צילום אליה רסקין

קרדיט צילום אליה רסקין

מה את מציעה כיום? מי הקהל שלך?
המזווה היא חנות טבע אינטרנטית. אפשר למצוא בה אגוזים, זרעים, פירות יבשים, קטניות, דגנים, ממתיקים טבעיים, תחליפי חלב, שמנים, מוצרי קקאו, חומרי גלם לאפייה ועוד המון מוצרים.
הקהל מורכב מטבעונים, פליאו, צליאקים, סוכרתיים, חובבי האורגני, ובכלל כל מי שבריאותו חשובה לו ומנסה להבריא את המטבח.
יש המון הורים צעירים שמזמינים, כי הם עובדים קשה, ויש ילדים קטנים בבית, והם רוצים להשקיע את הזמן המעט שיש להם בלהיות בבית ולא להסתובב בנסיעות ובחנויות.

את נמצאת בשוק תחרותי. מה הערך המוסף שלך? מה מבדל אותך מהשחקנים האחרים?
עמלתי קשות על איפיון האתר. בתור לקוחה בעצמי של מוצרי המזווה, אני יודעת בדיוק מה חשוב לדעת כשרוכשים, לכן תמצאו את האתר נוח וידידותי במיוחד, ושונה בנוף של האתרים הישראליים.
בנוסף, השם של המזווה הולך לפניו, וזה כי הסחורה אצלנו נשמרת בקפדנות, אין מוצרים שפתוחים במחסן ואיש אינו נוגע בהם "רק לטעום" כמו בחנויות עם קהל כך שהסיכוי ללכלוך וחרקים פוחת משמעותית.
גם השירות שלנו שונה בנוף, וזה פידבק שאני מקבלת כל הזמן. זה לא מסובך, אני נותנת את השירות שהייתי רוצה לקבל בתור לקוחה, אבל נדמה שזה חריג כאן.

איזו מין אמא את? מה את עושה יחד עם הילדות?
אנחנו עושות ביחד הכל. מבשלות מלא כמובן, אבל גם קוראות, משחקות, מטיילות ועוד. בשעות שאני איתן אני משתדלת להיות טוטאלית, ולא להתעסק בעניינים אחרים. זה מאתגר, כי עסק חדש דורש הרבה מעבר לתשע עד חמש, אבל אני מנסה כן לעשות את ההפרדה ולהשלים בשעות אחרות ולתת להן הכי הרבה שאני יכולה.

על מה את לא מתפשרת?
על האיכות. אנחנו טועמים דגימה מכל ארגז שמגיע, ואם האגוז לא מספיק איכותי, הוא יוחזר כלאחר כבוד לספק (או ייזרק במקרה הצורך), לא אמכור סחורה פגומה, ולא אקדם מוצר שאני לא מאמינה בו תזונתית.

מתי מופיע הסיפוק מהעשייה?
מהפידבקים. אין יום שאני לא מקבלת מייל/פנייה בפייסבוק/וואטסאפ/שיחת טלפון שבו לקוחה אומרת לי תודה על עצם קיומנו ועל טיב השירות, החוויה והמוצרים. הלקוחות כל כך מפרגנים שזה מטורף, לא חשבתי שחנות טבע יכולה לעורר כאלו אמוציות אצל אנשים. הידיעה שאני מצליחה לעזור לכל כך הרבה משפחות להבריא ולו במעט את המטבח, להקל על סדר היום העמוס שלהם, ולגרום להם לצאת מחייכים, היא מדהימה.

קרדיט צילום אלונה להב

קרדיט צילום אלונה להב

תני לנו סיפור מעניין מהעבודה
יש המון, זו עבודה עם אנשים, אבל אכבד את פרטיותם ואספר על משהו קטן שלי.
כל הזמנה אני מכניסה למערכת של השליחים. לפעמים כשיש שם של יישוב שאני לא מכירה או לא בטוחה איפה הוא אני מחפשת אותו בגוגל, וככה לומדת להכיר קצת יותר טוב את הארץ, וזה ממש נחמד. יום אחד הזמינה מישהי ובשם של היישוב רשמה "תל אביה". מיד חיפשתי את היישוב האקזוטי, ולא מצאתי! אז התקשרתי אליה לשאול איפה זה, ומסתבר שזו הייתה הזמנה לתל-אביב, ופשוט התפספסה לה אות. ובכן, למדתי.

קליק לאתר

אודות טוב שתדעי

טוב שתדעי הוא מדור הצרכנות של מגזין אמא של. טיפים, עצות, ידע ובעיקר "מה חדש בשוק". התכנים נכתבים ע"י צוותים מקצועיים מתוך החברות והגופים המובילים בישראל.

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק