"כאשר את יודעת ליהנות מכל הדברים הנהדרים שיש לך ולא להתמקד במה שחסר, את חיה כל יום את החלום"

"כאשר את יודעת ליהנות מכל הדברים הנהדרים שיש לך ולא להתמקד בדברים החסרים, את חיה כל יום את החלום". ראיון השראה עם אילת ברגילובסקי, מנהלת שיווק בפיליפס, נשואה לדימיטרי ואמא לתום בן 4.5 ויובל בת שנה ועשרה חודשים

תפקידים קודמים התקדמתי בתוך פיליפס, התחלתי בתור עוזרת למנהלות השיווק לפני 7 שנים והתקדמתי לתפקיד מנהלת השיווק של תחומי הטיפוח והבריאות לפני 4 שנים
תפקיד נוכחי מנהלת שיווק ב- 4 שנים האחרונות
המוצר הזוכה בפרס מוצר השנה 2017 בקבוק אוונט קלאסי+ קטגוריה תינוקות

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים פרטיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?
לדעתי חשוב להציב גבולות גזרה ברורים, קודם כל לעצמי ואחר כך גם למקום העבודה ולהגדיר כיצד אפשר לייצר איזון נכון בין הקריירה לחיי המשפחה. לשמחתי אני עובדת בחברה שמבינה את החשיבות של האיזון הזה לחיי המשפחה ולאושר האישי שלי, ומאפשרת לי לנהל את הזמן שלי בצורה גמישה. כך אני יוצאת לקחת את הילדים מהגן בכל יום וחוזרת למחשב מהבית לאחר שהילדים ישנים במידת הצורך.

המוצר שלכם הוא מוביל בתחומו ולאחרונה זכיתם בפרס היוקרתי של מוצר השנה. מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף?
כחברה בינלאומית מובילה, האתגר הוא כמובן להתאים את מגוון המוצרים, את האסטרטגיה ואת אופי התקשורת להורים בישראל ולשם כך אנחנו עורכים מחקרי צרכנים ומשתדלים להיות תמיד עם היד על הדופק. שוק התינוקות שוק רווי ותחרותי, אך לשמחתנו המותג פיליפס אוונט הוא המותג המוכר והמומלץ ביותר על ידי אמהות בישראל, והמטרה שלנו היא קודם לשמר את המצב הקיים ואף לגדול בקרב קהל ההורים שכל הזמן מתחלף ואל מול התחרות ההולכת והגדלה בתחום

מהלך שיווקי שלכם שאת גאה בו
לפני שלוש שנים השקתי את תחרות עיצוב המוצצים הראשונה בישראל. התחרות כללה אתר שבו הורים הוזמנו לעצב מוצץ אוונט לפי טעמם. העיצוב המנצח זכה בפרס והפך להיות מוצץ "ישראלי" ייחודי שנמכר בארץ במשך כשנתיים. עשרות אלפי הורים נהנו מהתהליך ועצבו מוצצים, הקמפיין עקף את כל היעדים שהצבנו והפך לסיפור הצלחה שהוצג בכנס של פיליפס אוונט באמסטרדם. מאז, הקמפיין אומץ, תורגם והופעל ביותר מ- 10 מדינות כולל ארה"ב, אנגליה, גרמניה ואיטליה. בשנה שעברה אף הוחלט בחברה להמשיך עם המגמה והושק לראשונה קמפיין עיצוב בקבוקים ואנו שוב היינו בין 2 המדינות הראשונות שזכו להשיקו בהצלחה מרובה. אני חושבת שללא ספק ראינו שמעורבות הצרכן בתחום התינוקות היא אולי הגבוהה ביותר ושהורים נהנים מאד לקבל את הזכות ולהשפיע על נראות המוצר.

מי נתן לך את ההזדמנות הגדולה להיכנס לעולם השיווק?
בפיליפס נתנו לי את ההזדמנות החשובה ביותר, התחלתי עם ניסיון קצר בתחום השיווק ולשמחתי עבדתי עם מנהלות שלימדו אותי הרבה ואפשרו לי להיות מאד מעורבת בעשייה השוטפת. בזכותן לאחר 3 שנים הייתה לי את הבשלות והידע לנהל תחומים משלי. לשמחתי הרבה, התאפשר לי לגדול בתוך החברה, להתקדם לתפקיד ניהולי ולהתפתח ברמה המקצועית והאישית תוך כדי הרחבת המשפחה

קוראות אותנו נשות שיווק בתחילת דרכן. מה הטיפ הכי טוב שלך בשבילם?
להשתדל להיות יצירתיים ולא לפחד לקחת סיכונים. אנחנו עובדים בתחום תחרותי ודינאמי, כדי לבלוט חייבים לנסות לחשוב מחוץ לקופסא. מהלכים שיווקיים חדשניים הרבה פעמים מתקבלים בחשדנות, אבל חייבים להתעקש על מה שמאמינים בו כי מי שלא לוקח סיכונים לא יכול לפרוץ דרך

מה החדשנות שבגינה זכיתם השנה?
המוצר הזוכה הוא בקבוק אוונט קלאסי+. מדובר בגרסה משופרת לבקבוק הקלאסי המוכר והאהוב ביותר על הורים כבר מעל 25 שנה. המוצר עבר שיפור משמעותי כך שהוא כולל פחות חלקים ונוח יותר לניקיון, לפירוק ולהרכבה. מהיום הורים יכולים ליהנות מהשסתום הייחודי והמוכח קלינית להפחתת כאבי גזים שהינו מובנה בכל בקבוקי אוונט, אך לא צריכים להשקיע זמן רב בתפעול הבקבוק כאשר תינוקם רעב.

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה היינו פוגשים אותך?
אני נהנית מאד מהעבודה בתחום השיווק ככלל ובפרט שיווק לנשים ואמהות ואני מניחה שאם לא הייתי בפיליפס הייתי מחפשת הזדמנות אחרת בתחום.

קולגה שתרצי לפרגן לו
מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה של פיליפס, עודד פרוינד, שמאפשר לנו לאזן בין חיי המשפחה לקריירה. הוא מאמין בנו שנצליח לעמוד במשימות וביעדים ולכן נותן לנו הרבה חופש בניהול הזמן שלנו ואני חושבת שזה מצרך נדיר בתחום ולא מובן מאליו.

מה החלום האישי שלך?
אני מאמינה שחשוב לשאוף ולחלום אבל אני גם משתדלת תמיד לחיות את הרגע ולהעריך את מה שיש. כאשר את יודעת ליהנות מכל הדברים הנהדרים שיש לך ולא להתמקד בדברים שחסרים, את חיה כל יום את החלום.

איפה את בעוד 3 שנים?
חופשה באיי סיישל נשמעת טוב

אודות כתבת מערכת

אתר הנשים והאמהות הגדול בישראל עם 850,000 גולשות בכל חודש ומועדון חברות עם מעל ל 110,000 נשים. באתר ניתן למצוא לצד כתבות וראיונות גם קשת של כותבות כשלכל אחת הצבע, הייחוד, הכישרון והסגנון שלה. חלומות. הגשמה. פחדים. בישול. ילד ראשון שני או רביעי. זוגיות ושאר הנושאים שכל אישה אוהבת לקרוא

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק