"בעולם רווי מותגים ופרסום בו אנו חיים היום, צריך לחשוב צעד קדימה ולהיות יצירתי כדי לבלוט ולהוביל"

"בעולם רווי מותגים ופרסום בו אנו חיים היום, צריך לחשוב צעד קדימה ולהיות יצירתי כדי לבלוט ולהוביל". ראיון השראה עם דפנה גושן, מנהלת מותג ליסטרין, נשואה לצביקה ואמא לאלה בת 8, עידו בן 5 ואסף בן שנה

תפקידים קודמים מנהלת שיווק לקהל מקצועי בג'ונסון אנד ג'ונסון, תועמלנית רפואית בשסטוביץ'
תפקיד נוכחי מנהלת מותג ב- 6 שנים האחרונות
המוצר הזוכה בפרס מוצר השנה 2017 Listerine advanced white בקטגוריה שטיפות פה

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים פרטיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?
אני מאמינה שכשאוהבים את מה שעושים מוצאים זמן להכל. כשאני עם הילדים אני משתדלת להתפנות אליהם, לשים את הטלפון בצד. זה לא תמיד עובד, לפעמים הם מתעצבנים כשאמא בטלפון\מיילים כשהיא איתם, אבל אני מרגישה שהיום אני מצליחה לעשות את זה יותר מבעבר.

המוצר שלכם הוא מוביל בתחומו ולאחרונה זכיתם בפרס היוקרתי של מוצר השנה. מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף?
המוצר שלנו הוא מוביל שוק בקטגוריה ואני חושבת שצרכני הקטגוריה מבינים היטב את יתרונות המוצר על המתחרים אך כמובן שאנחנו תמיד ערים לשוק, למוצרים חדשים בקטגוריה והאתגר העיקרי הוא לשמור על חדשנות ולנסות כל הזמן להביא מוצרים שיענו על כל צרכי הלקוחות.

מהלך שיווקי שלכם שאת גאה בו
ההשקה של Listerine Advanced White הייתה השקה שאני הובלתי והייתה המוצלחת ביותר מאז שהמותג קיים בארץ. כחלק מההשקה הפקנו סרטון בו אנחנו מראים את כוח ההלבנה של השטיפה בכך שמתחנו אנשים במתקן שטיפת מכוניות, הצענו להם להוסיף ליסטרין Advanced White לשטיפה והרכב שלהם יצא לבן מהמתקן. כמובן שדאגנו להחליף את הרכב המקורי בדגם זהה אך לבן. הסרטון הפך וויראלי ומתוקשר וגרף תגובות חמות וחשיפה גבוהה למוצר החדש. (קריאייטיב מעולה של ראובני פרידן)

מי נתן לך את ההזדמנות הגדולה להיכנס לעולם השיווק?
אני חושבת שאת ההזדמנות הגדולה קיבלתי מדורית, מנהלת חטיבת מוצרי הצריכה של ג'ונסון אנד ג'ונסון. נכנסתי לחברה לפני מספר שנים כמנהלת שיווק לקהל מקצועי. ניהלתי את כל השיווק של ליסטרין ומותג נוסף מול רופאי שיניים ושינניות, מההיבט המדעי יותר של המוצר. יש לי רקע בתועמלנות ואני גם בעלת תואר בביולוגיה כך שכשהבנתי ששיווק הוא הכיוון שלי, זו הייתה הדרך הכי טבעית מבחינתי להיכנס לתחום. לאחר מספר שנים ועבודה מוצלחת בתפקיד, דורית נתנה לי את ההזדמנות לנהל את כל המותג והשיווק שלו וזו מבחינתי הייתה מתנה והזדמנות גדולה.

קוראות אותנו נשות שיווק בתחילת דרכן. מה הטיפ הכי טוב שלך עבורן?
לדעתי הטיפ הכי טוב בשיווק באופן כללי הוא חשיבה מחוץ לקופסה. בעולם רווי מותגים ופרסום בו אנו חיים היום, צריך לחשוב צעד קדימה ולהיות יצירתי כדי לבלוט ולהוביל

מה החדשנות שבגינה זכיתם השנה?
ליסטרין הוא מותג ותיק מאוד שיעילותו הוכחה במחקרים רבים. השטיפה החדשה מכילה טכנולוגיה מלבינה ייחודית המאפשרת לראות בחלק מהמקרים תוצאות כבר לאחר שבועיים שימוש, ומספקת שכבת הגנה המונעת הכתמה חוזרת

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה היינו פוגשים אותך?
מניחה שהייתי עובדת בתחום השיווק במותג אחר\חברה אחרת. השיווק בדמי והעבודה בג'ונסון מאתגרת אבל מספקת מאוד.

מה החלום האישי שלך?
אני ובעלי עשינו לפני כעשור ירח דבש בדרום אמריקה. הייתי רוצה לעשות טיול ארוך ולקחת את הילדים להנות מאותם מראות ונופים שחווינו, להתנתק מהיומיום למשך מספר שבועות, להשאיר את הטלפון בבית. אולי יום אחד בעוד כמה שנים נוכל להגשים אותו.

איפה את בעוד 3 שנים
לאחרונה קיבלתי ניהול מותגים נוספים ואני עכשיו מתחילה ללמוד שוק חדש וזה מרתק ומאתגר. אני מניחה שבעוד שלוש שנים אני עדיין עושה חיל בשיווק

אודות כתבת מערכת

אתר הנשים והאמהות הגדול בישראל עם 850,000 גולשות בכל חודש ומועדון חברות עם מעל ל 110,000 נשים. באתר ניתן למצוא לצד כתבות וראיונות גם קשת של כותבות כשלכל אחת הצבע, הייחוד, הכישרון והסגנון שלה. חלומות. הגשמה. פחדים. בישול. ילד ראשון שני או רביעי. זוגיות ושאר הנושאים שכל אישה אוהבת לקרוא

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

תגובה 1

  1. גלי עמיר
    כל הכבוד לך!!! תותחית בשיווק

    כל הכבוד לך!!! תותחית בשיווק

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק