"תחום השיווק הוא עולם ומלואו. הדרך היחידה להתקדם היא בעבודה קשה ולמידה מתמשכת"

"תחום השיווק הוא עולם ומלואו. הדרך היחידה להתקדם היא בעבודה קשה ולמידה מתמשכת". ראיון השראה עם עדי בלומר ביטון, מנהלת תחום בריאות בחברת "גורי", נשואה ואמא לשיר בת 8 ואריאל בת 5.5

תפקידים קודמים התחלתי את דרכי במשרד פרסום דיגיטל ולאחר מכן עבדתי כע.מנהלת מותג בחברת ליימן שליסל
תפקיד נוכחי מנהלת תחום בריאות בגורי
המוצר הזוכה בפרס מוצר השנה 2018 GFREE בקטגוריה ללא גלוטן

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים פרטיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?
שילוב של קריירה ומשפחה הוא אחד האתגרים הגדולים העומדים בפני כל הורה. במשפחה שלנו מקפידים על חלוקת תפקידים שוויונית בכל הנוגע למטלות הבית וכך נותר זמן פנוי לבלות יחד. כך גם מבחינת הקריירה, אני ובן זוגי חולקים את הימים בהם אוספים את הילדות מהמסגרות כאשר השני יכול להשלים שעות בעבודה. המוטו שלי בנושא- בזמן איכות עם הילדים יותר חשובה האיכות מאשר הכמות ולכן כשאני עם הבנות משתדלת מאוד להתרחק מהסלולרי וממטלות הבית ולהיות נטו איתן.

המוצר שלכם הוא מוביל בתחומו ולאחרונה זכיתם בפרס היוקרתי של מוצר השנה. מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף?
כאשר השקנו את המותג GFREE לפני שנתיים המגוון במדף ללא גלוטן היה במגמת שיפור אבל עדיין מצומצם ולא תמיד עומד במבחן הטעם. כמו כן, המחירים היו עדיין מאוד גבוהים יחסים למוצרים הקונבנציונליים. האתגר העיקרי העומד בפנינו מתחילת הדרך הוא למצוא מוצרים חדשים שקיימים היום בשוק אבל מאוד יקרים במחיר זול יותר, כמו גם מוצרים שלא קיימים בשוק הללא גלוטן במחירים הוגנים. כל זאת ללא התפשרות על הטעם והאיכות.

מהלך שיווקי שלכם שאת גאה בו
השקנו את המותג בדיוק בפסח לפני שנתיים. ההשקה לוותה בקמפיין פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט, כמו גם תצוגות ממותגות נרחבות בחנויות. עד אז אף מותג ללא גלוטן לא השקיע כך בשיווק וקידום המוצרים והצרכנים הגיבו בהתרגשות ברשתות החברתיות. ממשיכים להשקיע כל שנה עם תקציבים גבוהים ביחס לקטגוריה במטרה להנגיש את המידע לקהל שלנו.
מי נתן לך את ההזדמנות הגדולה להיכנס לעולם השיווק?
כשסיימתי את לימודי התואר הראשון שלי בתקשורת וניהול במכללה למנהל, מרצה לפרסום בשם עמיר עירון האמין בי והמליץ עליי לאחד ממשרדי הדיגיטל הגדולים שהיו בזמנו והתחלתי את דרכי כתקציבאית פרסום בדיגיטל. משם הדרך הייתה קצרה וטבעית לתחום השיווק.

קוראות אותנו נשות שיווק בתחילת דרכן. מה הטיפ הכי טוב שלך עבורן?
אין קיצורי דרך. תחום השיווק הוא עולם ומלואו. הדרך היחידה להתקדם היא בעבודה קשה ולמידה מתמשכת. חשוב לעשות את העבודה "השחורה" ולהכיר את ניהול המותג בכל צדדיו. עד היום אני לומדת כל יום משהו חדש ושמחה לשמוע דעות שונות ומגוונות לפני קבלת החלטות חשובות.

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה היינו פוגשים אותך?
ככל הנראה בתחום האופנה. אוהבת מאוד סטיילינג וביוטי. כיום מהווה תחביב נהדר וחברותיי עומדות בתור לשירותי הסטיילינג שלי.

קולגה שתרצי לפרגן לו
במסגרת הפעילות שלנו מול צליאקים ורגישים לגלוטן, אנו בקשר הדוק עם דן סלומון, מנהל מאבק הצליאק, אשר משקיע את כל כולו לשפר את התנאים של האוכלוסיה הזו גם מבחינת מגוון המוצרים וגם מבחינת יוקר המחיה ע"י קשר רציף עם היצרנים והיבואנים, משרדי הממשלה השונים ועוד. לשיפור המגוון והתחרות במדף ללא גלוטן בשנים האחרונות יש קשר ישיר לפעילות שלו.

מה החלום האישי שלך?
לנסוע לטיול ממושך עם כל המשפחה באוסטרליה וניו זילנד

איפה את בעוד 3 שנים
אין לי מושג. מקווה שאמשיך לצמוח, לתרום והכי חשוב ליהנות ממה שאני עושה.

אודות כרמית לוי

אוהבת להכין, לנסות, להריח, לגעת, להתנסות, להתלהב. אומנות ואוכל נמצאים תמיד בראש סדר העדיפויות שלי

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

תגובה 1

  1. עופרה
    מהממת.... ראיון מדהים עלי והצליחי

    מהממת…. ראיון מדהים
    עלי והצליחי

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק