"האתגר הוא לא להפסיק לחדש ללקוח, ולהמשיך להנגיש את עולם הביטוח בצורה הכי פשוטה ומעניינת שאפשר"

"האתגר הוא לא להפסיק לחדש ללקוח, ולהמשיך להנגיש את עולם הביטוח בצורה הכי פשוטה ומעניינת שאפשר". ראיון השראה עם מירי אלגבי גרינברג, ראש צוות מידע אישי ושירותים עצמיים במגדל חברה לביטוח, נשואה ואמא להלל ומיכאל

תפקידים קודמים יועצת שיווקית בחברת synergy במשך 3 שנים
תפקיד נוכחי ראש צוות מידע אישי ושירותים עצמיים במגדל חברה לביטוח ב- 4 שנים האחרונות
המוצר הזוכה בפרס מוצר השנה 2018 אפליקציית הלקוחות של מגדל בקטגוריה ביטוח

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים פרטיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?
למצוא את הבאלאנס בין החיים האישיים לעבודה זה ללא ספק אחד האתגרים של הדור שלנו, ונראה לי שהצלחתי למצוא את האיזון ברגע שהפנמתי את העובדה שאני עושה את המקסימום שלי בכל מקום שבוא אני נמצאת באותו הזמן, אם זה בבית ואם זה בעבודה.
אני משתדלת כשאני בבית להיות נטו עם הילדים, להנות מאחר הצהריים המשותפים וזה מה שמטעין אותי ונותן את הכוח והמוטיבציה.
בנוסף אני משתדלת לעשות דברים בשביל עצמי, אם זה רגע של קפה בשקט ואם זה לימודים אחת לשבוע. וכמובן מקיפה את עצמי באנשים מפרגנים ואהובים כמו בעלי.

המוצר שלכם הוא מוביל בתחומו ולאחרונה זכיתם בפרס היוקרתי של מוצר השנה. מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף?
עולם האפליקציות הוא עולם דינאמי ו"מגניב" ואילו עולם הביטוח, איך לומר, קצת פחות.. למרות הקושי הצלחנו לשלב בין שני העולמות.
ייצרנו אפליקציה שמצד אחד עונה על צורך אבל לא מתפשרת על חווית משתמש. עכשיו האתגר הוא לא להפסיק לחדש ללקוח, להמשיך להנגיש את עולם הביטוח בצורה הכי פשוטה שאפשר

מהלך שיווקי שלכם שאת גאה בו?
השקת האפליקציה היא דוגמה קלאסית, כבר בתהליך הייזום לקחנו חומרים לא פשוטים והנגשנו אותם ללקוח תוך חשיבה על חווית משתמש. בשלב ההשקה שילבנו כמה מחלקות מתוך תחום השיווק על מנת למקסם את המהלך, ביצענו שימוש בפלטפורמות מאוד מתקדמות ליצירת מהלכים ממוקדי לקוח על מנת להגיע ללקוחות רלוונטיים בזמן ובמקום שבו הם נמצאים, וכל זאת תוך שילוב של מדיה מסורתית.

מי נתן לך את ההזדמנות הגדולה להיכנס לעולם השיווק?
ירון כהן מחברת synergy. ירון גייס אותי לעבודה כג'וניורית ולמרות חוסר הניסיון הוא זרק אותי למים והיה שם כדי לכוון ללמד ולהסביר, וזו ללא ספק הזמן הזדמנות לומר לו תודה

קוראות אותנו נשות שיווק בתחילת דרכן. מה הטיפ הכי טוב שלך עבורן?
קודם כל תאהבו את מה שאתן עושות, אל תפסיקו ללמוד, להתעדכן ולקבל השראה

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה היינו פוגשים אותך?
אם לא שיווק אז סביר להניח שהייתי מגשימה חלום ילדות והייתי שחקנית

קולגה שתרצי לפרגן לו
לא קולגה אלא לבוס שלי, יואב נשיא, מנהל מחלקת דיגיטל לקוחות, שמצליח להיות חדשני וייחודי זאת משימה לא פשוטה בנוף הביטוחי, בעזרת עבודה קשה והרבה אמונה הוא באמת מצליח להביא את הדיגיטל לעולם הביטוח

מה החלום האישי שלך?
לקום בבוקר כאשר כולם מסביבי בריאים ולעשות את מה שאני אוהבת

איפה את בעוד 3 שנים?
אני מאמינה שזה יהיה עדיין בתחום הדיגיטל שלא מפסיק להתחדש ולהתפתח, וככה גם אני

אודות טוב שתדעי

טוב שתדעי הוא מדור הצרכנות והפנאי של מגזין אמא של. טיפים, עצות, המלצות, ידע ובעיקר "מה חדש בשוק". התכנים מופקים ע"י מערכת האתר ונכתבים ע"י צוותים מקצועיים מתוך החברות והגופים המובילים בישראל.

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק