אמצו לעצמכן הרגל בריא: כוס מים על הבוקר

על דבר אחד כולם מסכימים פה אחד: מים הם המשקה הבריא ביותר עבורנו. אז הנה הרגל בריאותי שכדאי לכם לאמץ: שתו כוס מים על הבוקר, אפילו לפני הקפה, וצרכו יותר מים במהלך היום. הנה כמה סיבות שישכנעו אתכם לעשות זאת החל ממחר

על הרבה דברים אפשר להתווכח ולדון אם זה בריא או לא, אבל דבר אחד מוסכם בפי כל, בכל גיל ובכל העולם, מים הם נוזל החיים. נקודה. גוף האדם מכיל מים רבים, ושמירה על כמות מים מאוזנת בגוף היא הכרחית לקיומנו, או במילים אחרות הגוף שלנו זקוק למים, על מנת לתפקד.

גופנו גם מאבד מים מדי יום, בתהליכים השונים של מערכות הגוף, באמצעות הזעה, מתן שתן וצואה ותתפלאו, קצת אפילו בנשימה. חשוב מאד להחזיר לגוף את המים שיצאו ממנו, כתוצר לוואי של תהליך חילוף החומרים.


הרגל סופר בריא – כוס מים על הבוקר
שתיית מים מיטיבה עם כל מערכות הגוף. אז למה שלא תתחילו כבר בבוקר? הנה כמה סיבות שישכנעו אתכם למה זה כדאי:
1. המים מעניקים תחושת מרץ, אנרגיה וחיוניות. בוקר טוב!
2. מחקרים רבים טוענים ששתיית מים על קיבה ריקה מסייעת במניעה ובריפוי של מחלות שונות.
3. בלילה, הגוף שלנו עובד ומנקה רעלנים מהגוף. שתיית מים מזרזת את פליטתם מהגוף.
4. שתיית מים משפרת את חילוף החומרים בגוף, ושתיית מים על בטן ריקה אף מגדילה את קצב חילוף החומרים.
5. המים גורמים להפחתת תחושת הרעב והתשוקה לאוכל ובכך מונעים עלייה במשקל בגלל אכילת יתר.
6. המים מסייעים ביצירת תאי דם ותאי שריר חדשים בגוף.
7. מערכת העיכול והמעי הגס מתנקים, ובכך מתאפשרת ספיגה טובה יותר של חומרים מזינים במהלך היום.
8. הקלה מירבית על קלקולי קיבה וצרבות חוזרות ונשנות.
9. שתיית מים בבוקר תורמת למניעת היווצרות אבנים בכליות וזיהומים בשלפוחית השתן.
10. זרימת הדם משתפרת והדבר ניכר גם במראה העור והשיער, שהופכים לבוהקים ומבריקים יותר.

לא אוהבים מים? לא נורא
משעמם לכם לשתות מים? אנחנו מבינים. המים הם חסרי טעם (למרות שרבים יגידו לכם שזה המשקה הטעים ביותר) אז תרגישו חופשי לגוון לעצמכם את כוס המים. אתם יכולים לצרוך מים למשל, בחליטות צמחים חמות או קרות. להוסיף לכוס המים פירות וצמחים כמו לימון, תפוז, גויאבה, ג'ינג'ר, נענע, לואיזה ועוד. כדי להפוך את המשקה לקר, פשוט הוסיפו לו מים קרים לאחר החליטה וקוביות קרח.

עשו לגופכם טובה – שתו יותר
אתם כבר יודעים, כשלא שותים מספיק, מרגישים כאבי ראש, עייפות וחולשה. הודות למנגנון הצמא, אנו יודעים מתי הגוף זקוק למים. אך למה לחכות להרגיש צמאים? בואו נשנה את זה. למים כאמור תפקיד חשוב לקיומנו ושתייה היא המקור העיקרי לצריכה שלהם.
כמה צריך לשתות ביום? לאדם מבוגר מומלצת כמות של כ-12 כוסות. איך תדעו ששתיתם את הכמות היומית המומלצת?
• רובנו ערים לפחות 12 שעות ביום. אם תשתו כוס מים בכל שעה עגולה – תגיעו בקלות לכמות המים הנדרשת ביום.
• בבקבוק של ליטר יש בין 4-5 כוסות. מלאו בקבוק כזה והקפידו לשתות 2-3 בקבוקים במלואם במהלך היום.
הציבו לעצמכם מטרה ועמדו בה. למשל: לסיים בקבוק של ליטר עד הצהריים. אם תרגילו את עצמכם לשתות יותר במשך חודש, ההרגל יהפוך לשגרה בריאה וקלה יותר עבורכם. נסו והיווכחו בעצמכם.

בחסות נביעות, המחויבת לספק ללקוחותיה מים מינרליים טבעיים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומציעה מגוון פתרונות לשתיית מים מינרליים טבעיים ואיכותיים בבית ובחוץ. כי זה משנה איזה מים את שותה

אודות יוספה קמחי

אישה ללא גיל, רווקה פלוס שתי בנות מהממות, עצמאית בתחום התוכן

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק