מאפינס קלילים ומעולים

במינימום מאמץ ובמקסימום בריאות והנאה – הכוהנת חלי ממן משתפת אותנו במתכון למאפינס קלילים ללא רגשות אשם

המצרכים:
תבנית שקעים
מנג'טים מנייר, כשצריך להניח מנג'ט אחד בכל שקע
כוס קמח תירס
כוס קמח
1/3 כוס סוכר
2 כפיות אבקת אפיה
1 ביצה
1/4 כוס שמן קנולה
כוס חלב
כפית קינמון וכפית תמצית ווניל

אופן הכנה:
מחממים תנור ל 180‬ מעלות. משמנים את שקעי התבנית בספריי שמן. שמים בקערה את כל הרכיבים היבשים – קמח, אבקת אפייה, סוכר, קינמון. ומערבבים.
בקערה נפרדת טורפים היטב את הביצה, מוסיפים את השמן, החלב והווניל. מערבבים.
מעבירים את תכולת קערת הנוזלים לקערת הקמח. מערבבים לעיסה אחידה. מומלץ לא לערבב יותר מדי אחרת המאפינס יצאו מוצקים ולא אווריריים.
מחלקים את העיסה בין שקעי התבנית עד ל3/4 מהגובה.
אופים כ 15 דקות, עד שקיסם שנועצים יוצא נקי. מוציאים, מצננים קלות, מחלצים מהשקעים ומגישים.

יוצאות 12 יחידות
כל יחידה =ארוחת ביניים

באדיבות חלי ממן, קבוצות תמיכה להרזייה ואורח חיים בריא
קליק למתכונים נוספים

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

27 תגובות

  1. אני רוצה להפוך את המאפינס לטבוניים.
    אם אני מחליפה את הביצה בחצי בננה ואת החלב רגיל בחלב סויה לייט (54 קלוריות ל 200 מל) האם זה נחשב חריגה במנה?

  2. חלי אני מדפיסה פה את כל המתכונים שלך ובעלי אומר נו מה חלי הכינה לנו היום? חחחחח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות