עשרה טיפים להריון מוצלח

את בהריון? הדבר הכי חשוב עבורך בתקופה הזאת הוא להיות רגועה. העובר שלך מרגיש את מצב הרוח שלך והאופטימיות שלך מועברת גם אליו. הבריאות וההתפתחות שלו מושפעים מאורח חייך, לכן היי קשובה לגופך ולרצונות שלך.
קבלי 10 טיפים שיסייעו לך לעבור את תקופת ההיריון בקלות יחסית ובשלום.

1. אכלי אוכל טרי! דאגי לך שזאת תהיה התזונה העיקרית שלך, פירות וירקות טריים מכילים כמות גדולה של ויטמינים ומינרלים. הפכי את הפירות והירקות לאוכל עיקרי שלך בתקופה זו.
צמצמי את צריכת הסוכרים והשתדלי להימנע מאוכל מעובד

2. טפלי בשיניים שלך – אמא לעתיד יקרה, חשוב לשים לב לשיניים בזמן ההריון, גם אם את לא אוהבת לבקר אצל שיננית. נשים רבות סובלות במהלך ההיריון מדימום בחניכיים.
חשוב מאד שתקפידי על צחצוח פעמיים ביום עם מברשת שיניים רכה. מומלץ להשתמש במברשת שיניים עם סיבי כסף או זהב. מברשות אלו משפרות את זרימת הדם ומונעות דימום חניכיים.

3. סמכי על עצמך – אל תאזיני לסיפורים מעוררי חרדה, השתדלי להימנע מהשוואת ההיריון שלך להריון של מישהי אחרת, היי קשובה לגופך והאמיני באינסטינקטים שלך. כל אישה עוברת את תקופת ההיריון בצורה אחרת.

4. הקפידי על נטילת ויטמינים וברזל בזמן ההיריון,
מהשליש השני ומעלה כאשר מאגרי הברזל בגוף האשה ההריונית מתחילים לרדת כדאי לתגבר את המאגרים ולקחת תוסף ברזל, מומלץ להשתמש בברזל נוזלי להגברת הספיגה ומניעת תופעות לואי לא נעימות.

5. אם עישנת לפני כניסתך להריון, הפסיקי לעשן. העישון גורם לנזק בלתי הפיך לבריאות האדם הבוגר ומזיקה לו, תתארי לעצמך איך יכול להזיק ליצור קטן וחסר ישע הגדל בבטנך, מחקרים מוכיחים כי אם שמעשנת בהיריון מסתכנת בפגיעה בהתפתחות העובר. השתדלי גם כמה שפחות להימצא בסביבת אנשים מעשנים.

6. השתדלי לא למנוע מעצמך חשקים שונים באוכל. לעיתים בעזרת חשקים הללו הגוף שלנו מאותת לנו מה יש לנו בעודף ומה הם האלמנטים החסרים לנו. הקשיבי לגופך.

7. תנשמי אויר צח – טיול בפארק או בים, הינם טובים ביותר עבורך. הליכה משפרת את זרימת הדם וטובה מאוד בזמן ההיריון.

8. פעילות גופנית מאד מועילה לאשה ההריונית, מומלץ לעסוק בפעילות גופנית מתונה המותאמת לתקופה זו, פעילות גופנית מסייעת להכנת הגוף ללידה ולשיפור ההרגשה. רצוי לעשות תרגילים ולהתאמן על כדור פיזיו בבית.

9. מנוחה- השתדלי לתת לגופך לנוח כמה שאפשר. קראי ספר אהוב או צפי בסרט שאהוב עליך. מנוחה משפרת את ההרגשה הכללית ואת מצב הרוח.
מומלץ לישון עם כרית הריון יעודית אשר מועילה לשינה בריאה וגם עוזרת להתברגות נכונה של העובר באגן.

10. שתי הרבה מים – ההמלצה היא על שתייה של 12 כוסות. שתיית מים היא חשובה מאוד עבורך ועבור העובר שלך. במהלך תקופת ההיריון עולה כמות הנוזלים בגופך (מי השפיר, נפח הדם שעולה, כמות הנוזלים העולה ברקמות וכמות הנוזלים הנחוצה לעוברך).

דאגי לשים בקבוק מים תמיד לידך, כך שהמים יהיו זמינים לך. הוסיפי נענע או לימון למים כך שתוכלי לשתות כמויות מים גדולות יותר בקלות.

הכותבת היא אירה ברנר בעלת חנות האון ליין גרין בייבי – המציגה אלטרנטיבה בריאה ואקולוגית לתינוק ולכל המשפחה

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

16 תגובות

    1. הי דקלה היקרה
      ישנם אמונות שגורסות שלא מומלץ להעלות לקבר בזמן היריון.
      לתחושתי כל מה שעלול לגרום לך להתרגש יתר על המידה, מומלץ להימנע ממנו.
      בדקי זאת עם עצמך ועם אמונותייך.

    1. הי לירז,
      בהיריון מומלץ לקחת פרנטל קומפלקס ויטמנים להיריון.
      חשוב גם להתייעץ עם גורם מוסמך כמו נטורופט שיתאים את הויטמינים למצב הספציפי של כל אישה.
      בהצלחה

    1. מברשת שיניים הכוללת סיבים המכילים יוני כסף. סיבי כסף עוזרים לנקות טוב יותר את השיניים, אינם פוגעים ופוצעים את החניכיים ועוזרים למנוע התפתחות של חיידקים מסוכנים בחלל הפה.
      שומרת על אימייל של השן
      מעסה בעדינות את החניכיים
      משפרת את זרימת הדם
      מסירה אבנית
      משמידה חיידקים
      מונעת זיהומים
      מונעת דימום חניכיים.
      את יכולה להסתכל באתר ולקרוא:
      http://www.greenbaby.net/body-care/oral-hygiene/nano-silverpro-toothbrush-fuchsia

  1. הבנתי שיש גם מקסימום מים שלא צריך לעבור.. איזה כמות שלא צריך להגיע אליה כי זה מוגזם. מישהו יודע מה?

    1. הי ליאת לפי המלצות השתייה של הוועדה למזון ולתזונה של האקדמיה הלאומית האמריקנית למדעים, בשיתוף משרד הבריאות הקנדי, אישה הרה צריכה לשתות למעלה מ 2 ליטרים ביום (כ-12 כוסות, המכילות 200 מ"י נוזלים כל אחת).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות