פסטה ברוטב שמנת וגבינה: בריא, קליל וללא רגשות אשם

הגיע הרגע הזה בו אני מקבלת המלצות לבדיקות מקופת החולים כי הגעתי כבר לגיל שמצריך אותן.
בהתחלה התעלמתי, חייכתי ואמרתי הם התבלבלו אני ממש לא שם, אני בריאה טפו טפו טפו, אין שום צורך להתחיל ולהתעסק בבריאות זה לאנשים שאין להם מה לעשות כל היום ואני ממש אבל ממש לא כזו, סדר היום שלי מלא.
ועם זאת אני מרגישה קצת יותר עייפה אחרי יום אינטנסיבי, יש בי צורך יותר גדול במנוחה, שינויים קטנים אך מהותיים בתכנון סדר היום, כמו רווחים יותר גדולים בין פגישה לפגישה ושיבוץ זמני מנוחה כי הגוף מבקש אותם.
קראתי לזה אומנות האיזון בין גוף, מחשבה, רוח ונפש.
התחלתי לשים לב למזון שאני מזינה בו את הגוף שלי, האם הוא עושה לי טוב ונעים או שהוא מכביד עלי?
התחלתי לחשוב האם הבחירות התזונתיות שלי מאוזנות. האם הם מכילות את כל אבות המזון ואז אני חיונית ומחייכת או שבימים בהם התזונה שלי היא על הפנים אני די מחוקה ולכן לא מרגישה נהדר ולא מצליחה לסיים את היום.
כל חיי עשיתי פעילות גופנית אבל לסירוגין, התחלתי בקול תרועה רמה, קניתי מלתחת ספורט ואחרי מספר חודשים התרועה הפכה בקושי ליבבה שקטה ופרשתי.
בשנתיים האחרונות אני מוצאת את עצמי בהתמדה מפתיעה בפעילות הגופנית שבחרתי לעצמי, אני מאוד נהנית ופורקת שם המון תסכולים ואכזבות, אני מרגישה הרבה יותר טוב, חיונית ומחייכת וגם המשקל וההיקפים משתנים בהתאם.
שיהיה ברור- לא! אני לא עושה דיאטה, אני בחרתי לקיים אורח חיים בריא שהמשמעות שלו זה להזין את הגוף, הנפש והרוח שלי במזונות מעניינים וטעימים.
אני לומדת לכבד את הגוף שלי כי הוא היחיד שיש לי כרגע ומחובתי להזין אותו במוצרים איכותיים וטריים, במאכלים בצבעים חדשים לגמרי שאני יוצרת.

כל יום כשאני קמה בבוקר אני בוחרת בעצמי מחדש וזו האנרגיה היחידה שאני צריכה כדי לקיים עוד יום של בחירות מאוזנות בתזונה ובספורט שאני עושה.
שמתי את עצמי בפרונט, במקום הראשון. כי אני וגופי הכי חשובים, ורצוי לשמור עליהם באהבה ותשומת לב.
אז אני הדס בת 55, בקונטרול מלא על גופי, משתדלת לשמור על תזונה מאוזנת ומקיימת שגרת פעילות גופנית (TRX) ממנה אני מאוד נהנית.

מתכון לפסטה עם גבינה צהובה והמון הנאה
מרכיבים:

שן שום קצוצה דק
מיץ מרבע לימון טרי
מיכל שמנת מתוקה 10% וחצי מיכל שמנת 15%
מעט אגוז מוסקט מגורר טרי
תרסיס שמן
גבינה צהובה עמק 9% מגוררת גס בפומפייה
מלח ופלפל לפי הטעם
כפית א.מרק פטריות
שליש כפית א.שום
חבילת פסטה

פסטה-2

ההכנה:
מכינים את הפסטה לפי הוראות היצרן.
במחבת עבה מטגנים שן שום במעט תרסיס שמן, עד שמשקיפה. אז מוסיפים את השמנת ומבשלים כ 4 דק' על אש בינונית, תוך כדי בחישה.
מקטינים את האש, מוסיפים את מיץ הלימון והתבלינים. מבשלים על אש קטנה עוד 10 דק' עד שמסמיך מעט והטעמים מתגבשים.
מכבים את האש, מחכים דקה. מוזגים את הרוטב מעל הפסטה, מפזרים מעל כמות נדיבה של גבינת עמק 9% מגוררת. ניתן להוסיף בצל ירוק קצוץ או פטריות שקיבלו צריבה קלה.

בתאבון!

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

12 תגובות

  1. נראה מעולה.. רק השאלה האם את הצהובה לא חייבים לגרד והאם ניתן לפזר בחצי הדקה האחרונה של הבישול כדי שתהיה כמו מותכת.. ..?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות