אנחנו מאמינות בך!

כולנו רוצות שמישהו יאמין בנו. כולנו רוצות טפיחה על הכתף ושיגידו לנו שהחלומות שלנו אפשריים.
בכל שבוע נקדם ונפרגן לנשים שהקימו עסק בעשר אצבעות.
יש מי שקורא לזה עסק קטן. אנחנו מאמינות בכל אחת מהנשים הללו ולכן קוראים לזה עסק בצמיחה.

רוצה לקדם את העסק שלך במדור הבא? שלחי לנו פרטים למייל

שם העסק: Sweet Dorit
תחום: פרלינים טבעיים

טוב שתדעי: אחרי הרבה שנים שבהן אהבתי את מה שעשיתי, התחלתי לעשות את מה שאני אוהבת. אוהבת אוכל, אוהבת שוקולד, אך לא מעוניינת להתפשר על איכות. שינויים באורח החיים שלי בכלל ובתזונה בפרט, הביאו אותי להקים את המותג של- Sweet Dorit.
מה עוד? אני מאמינה שמוצרים מעולים משפרים את איכות החיים שלנו ותורמים לבריאות, ואין סיבה להכניס לגוף משהו פחות ממעולה.לכן, בפרלינים שאני מייצרת אין חומרים משמרים או מייצבים, אין תוספת סוכר ולא ממתיקים מלאכותיים. המוצרים שלי טבעוניים (מכיוון שאינם מכילים מוצרים מן החי) ופליאוליטים.
מה עוד: לא משנה מה תבחרי לעשות או לאכול, אל תתפשרי על עצמך.
קליק לעמוד הפייסבוק

שם העסק: לי-מור-יחסי ציבור, מדיה חברתית און ליין
תחום: ניו מדיה. בניית רשת חברתית בפייסבוק, פינטרסט, לינקדין, טוויטר, אינסטגרם ויחסי ציבור במדיה הקלאסית באוף ליין (מלבד ברשת) בכל אמצעי התקשורת: עיתונים, רדיו, טלוויזיה וכו'.

טוב שתדעי: פעילות תקשורת המונים מטרתה להשפיע על הציבור או קהל יעד מוגדר להשגת מוניטין. כעיתונאית לשעבר, אני מאמינה שתוכן מדויק, מידע רלוונטי עבור כל לקוח ונראות נכונה ברשת חשובים אף יותר. אין עסק ללא חשיפה ברשתות חברתיות.
מה עוד? התחלתי את דרכי כמנהלת שיווק במכללה המשותפת למנהל שם עבדתי במשך שבע שנים, המשכתי משם לנוע לתחום אחר בתחום העיתונות וכיסיתי את אירועי החברה במשך 11 שנים ברשת ידיעות תקשורת. הוזמנתי להשקות מגוונות. סיקרתי את כל תחומי התרבות באזור הצפון. כתבתי כתבות מגזינים במקומונים, שידרתי ב'רדיו חיפה', הופעתי בטלוויזיה לצדה של שרון פרי בתכנית בערוץ 3, עד שלפני כשנה זיהיתי את קהל העוקבים והלידים סביבי ברשת הדיגיטלית ומאז אני בולטת בתחום הניו מדיה. הרחבתי אופקים והפכתי לבעלת המותג 'לי-מורי', המייצג חברות ועסקים.
'החזון המוביל שלי הוא שמותג 'לי-מורי' ישמש כפלטפורמת מדיה און ליין בה יוצגו ויובלטו שירותים, מותגים, יוצרים ומוצרים לקהל הרחב עם ערך מוסף וגישה אחרת. כל אחד יוכל למצוא את מקומו ברשת, להביע, ליצור ניראות ושייכות לקהל היעד. כולנו מרוויחים ונהנים מאין סוף האפשרויות בעולם החשיפה ברשת, כגולשים וכנותני שירות.
מאחלת לכל הנשים והאמהות לחיות היום כאילו אין מחר, להאמין, לצחוק, להיות בעשייה, בהגשמות, לוותר על הקנאה, לשמוח ולהאמין בעצמכן.
קליק לאתר

שם העסק: רבקה שרגא יחסי ציבור
תחום: ייעוץ תקשורתי והפקות

טוב שתדעי: עבודתה של רבקה שרגא התמקדה במשך שנים ארוכות במגוון תפקידים תקשורתיים בתחומי החינוך והתרבות. בין היתר היא הייתה סגנית דובר ולאחר מכן דוברת משרד החינוך, (לשעבר התרבות והספורט), דוברת ומנהלת השיווק של מוזיאון ישראל ועוד.
לאחר למעלה מ 20 שנות עבודה בשירות הציבורי, פרשה והקימה משרד עצמאי, המעניק שירותי יעוץ תקשורתי ויחסי ציבור. העבודה הציבורית נתנה לה את ההזדמנות המיוחדת לעבוד במחיצתם של ארבעה שרי חינוך ותרבות ושני מנכ"לי משרד.
העבודה בדוברות ובהסברה, בצמוד למקבלי ההחלטות בסדר גודל לאומי, חשפה אותה לכל מפעלי החינוך והתרבות המרכזיים והחשובים בארץ, זאת תוך ליווי תהליך הנגשת ההשכלה הגבוהה, ויצירת קשרים אישיים עם מגוון של מנהלים בכירים בתחומים אלה, לרבות אישי ונבחרי ציבור, ראשי רשויות, אנשי רוח ואקדמיה, ראשי ארגוני עובדים ופיתוח קשרים מקצועיים חמים וענפים עם כל בכירי התקשורת הישראלית, כמו גם עם נציגי העיתונות הזרה בישראל. בשנת 2000 זכתה באות השיווק של איגוד המפרסמים.
מה עוד? לרבקה בן בשם אורי, בן עשר, שהצליחה להביא לעולם אחרי מסע מפרך עליו היא מספרת בגילוי לב ועוזרת לנשים רבות לעבור את התהליך.
בין לקוחותיה: יהורם גאון ועמותת מלב"ב – למען חולי אלצהיימר.
קליק לאתר

שם העסק: Shir Hasfari – סרטי תדמית ותוכן שיווקי בנדלן.
תחום: עוסקת במיתוג ערים, שכונות וחברות נדל"ן באמצעות סרטי תדמית בכל אמצעי התקשורת.

טוב שתדעי: יזמתי ופתחתי 3 מותגים תחת השם "שיר הספרי" שיר בעיר- סרטי תדמית לראשי ערים, נדלן ושיר- סרטי תדמית לחברות נדלן ויזמים, שיר לבית- סרטי תדמית בתחום תעשיות הבניה, העיצוב והבית. אני משלבת "תחום יבש" דוגמת נדל"ן עם ניחוח סטייל, סגנון חיים ואפילו אופנה עדכנית. אני מכניסה הרבה צבע, אווירה וריגוש לסרטים שלי והופכת גם ערים פריפריאליות ופחות מוכרות למלאות קסם ותשוקה לגור ולחיות בהם. הסרטים מספרים את סיפורה של העיר, השכונה ולחלופין הפרויקט מנקודת מבט אובייקטיבית מלאה שיק וסטייל. מעבר התכנים המקצועיים בכל סרט כתובים וערוכים בשפה נדל"נית גרידא: כל פרויקט אני מתחילה בתחקיר מעמיק עם אנשי מקצוע ומומחים על אותה עיר או שכונה. מקיימת סדרת פגישות עומק עם מנכ"לי חברות, ראשי העיר ובכירים נוספים לשם לימוד מעמיק ולאחר מכן ממליצה על תעדוף באיזו אג'נדה להתמקד במיקום ובנגישות, בחיי הקהילה, חינוך, תרבות ופנאי בפוטנציאל העתידי שלה ועוד. לאחר גיבוש התסריט אני מגיעה עם הצוות שלי לימי צילומים בשטח ולראיונות עם כל הנוגעים בדבר הרלוונטיים לתסריט. אני משמשת כפרזנטורית במרבית הסרטים נוכח העובדה שהנני מתחברת אל קהל הצופים "בגובה העיניים". סרטי הנדלן שלי הם חלק מתהליך השיווק של כל חברה יזמית וקבלנית ומוכחים כמניעים ומייצרים מכירה. מרבית הלקוחות הינם לקוחות חוזרים- כך שהמוצר מדבר בעד עצמו!
מה עוד? העובדה שאני אם ל- 4 כולל שלישיה ושייכת לקהילה חמה במקום מגוריי בגבעת שמואל, מסייעת מאוד לתובנות שאותם אני מעבירה באמצעות סרטי התדמית לקהל הצופים. אני בהחלט "קהל היעד" של כל סרט ותמיד החשיבה האסטרטגית תעלה בקנה אחד עם הצרכים שלי כאדם פרטי. חשוב לי להדגיש כי כיום, בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, גיליתי שמסרים אלה עוברים הרבה יותר טוב מאשר בשיטות המסורתיות. בנוסף, בכל רגע נתון עובדת על מספר סרטים במקביל. בימים אלו אנו מפיקים מספר סרטים לעיריית אילת ועיריית טבריה. ועובדים בנוסף גם על מספר סרטי נדלן עם חברות ידועות ומוכרות כדוגמת: לוינשטיין, אשדר, שתית ועוד.
קליק לאתר

אודות אמא של

אתר הנשים והאמהות הגדול בישראל עם 900,000 גולשות בכל חודש ומועדון של 110,000 נשים. באתר ניתן למצוא לצד כתבות וראיונות עם קשת של כותבות כשלכל אחת הצבע, הייחוד, הכישרון והסגנון שלה. חלומות. הגשמה. פחדים. בישול. ילד ראשון שני או רביעי. זוגיות ושאר הנושאים שכל אישה אוהבת לקרוא

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק