8 סיבות שיסבירו למה את לא מצליחה לרדת במשקל

את אוכלת בריא, שומרת, משתדלת, עושה פעילות גופנית, אבל בכל זאת דורכת במקום ומרגישה שהמשקל לא זז? קבלי את 8 הסיבות העיקריות לכך:

1. מים
את חייבת להקפיד על שתיית מים. לא רק שהם יגרמו לך להרגיש מלאה יותר הם גם יזרזו את חילוף החומרים. דבר ראשון על הבוקר, שתי כוס מים ותרגישי מלאים יותר לאורך כל היום.

2. אוכל בריא
אגוזים זה נחמד וגם אבוקדו זה סבבה, אבל יש בהם המון קלוריות. חשוב לאכול מהדברים הבריאים, אבל חשוב עוד יותר לשמור על פרופורציות ולזכור שנשנוש של אבוקדו ואגוזים שווה בקלוריות לארוחה שלמה.

3. פעילות גופנית
אחרי שהגעת לשלב האיזון הנכון בין קרדיו לבין אימוני כוח, הגוף שלך מתרגל לשגרת האימונים ואת חייבת לגוון. חשוב לא להיתקע במקום ולנסות סוגים שונים של פעילויות. נסי ללכת לפילאטיס, יוגה, או לנסות מכשיר חדש בחדר הכושר.

4. ארוחות מסודרות
נראה לך שיצאת חכמה כשאת מפספסת ארוחת בוקר או מדלגת על צהריים? את בעצם עושה את האפקט ההפוך. את נעשית רעבה במהלך היום וכל הקלוריות שחשבת "לחסוך" חוזרות אליך ובגדול. תקפידי לאכול ארוחת בוקר עשירה בחלבונים כדי להזניק את חילוף החומרים שלך לאורך כל היום

5. דיאט
המוצרים ה"דיאטטיים" הידועים הם לא באמת כאלה. אולי יש בהם תכולת שומן נמוכה אך זה לא אומר שאין בהם תוספת מלח וממתיק מלאכותי בכמויות גדולות. כתחליף, עדיף לצרוך מנה קטנה יותר מהמוצר ה"שמן".

6. שינה
כשאת עייפה ומותשת הגוף שלך מנסה לפצות על כך באכילת מזון שומני, כשבמקביל גם המוח שלך לא פועל טוב בלקבל החלטות בריאות שמתאימות לדיאטה שלך. שעתיים-שלוש נוספות של שינה, זו ההחלטה הטובה ביותר שאת יכולה לקבל עבור עצמך.

7. רטבים
יודעת מה מכיל המון סוכר על אף שאינו כה מתוק? קטשופ, רוטב קנוי לסלט, או מטבל. הם אולי נראים כמו דרך טובה לתבל את הדיאטה המשעממת ודלת השומן שלך, אבל נחשי..? הם רק הורסים את ההתקדמות. בא לך לתבל את הסלט? הכיני רוטב בעצמך, כך את יודעת בדיוק מה הוא מכיל.

8.שרירים
ריצה, ספינינג ואליפטי אולי טובים בלשרוף קלוריות, אבל הם לא מסייעים לבניית שריר. מה הקשר לשרירים? התשובה היא שככל שיש יותר שרירים, כך הגוף ישרוף יותר קלוריות במנוחה. הבסיס לכושר גופני מאוזן הוא לשלב בין אימוני כוח לבין קרדיו.

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות