לילך בן ארצי: סטיב ג'ובס הוא איש השיווק הכי חשוב שהיה פה

היא הובילה את הארגון שלה לכניסה לעולם התוכן ומיצבה אותו בצורה משמעותית בתחום הדיגיטל. אוהבת את מקום העבודה שלה, מדברת עליו בהערכה רבה ומאמינה מאוד בחווית הלקוח שהוא מספק. ישבנו עם לילך בן ארצי לוי, מנהלת השיווק הדיגיטלי במכבי שירותי בריאות, לראיון אישי:

אחרי שנתיים בתפקידך, מה את מבינה על מכבי שלא הבנת מבחוץ?
הבנתי שמכבי היא יותר ארגון בריאות מאשר קופת חולים. בהיבטים של בריאות, שירות וגם בשיווק. אנחנו מתעסקים המון בחווית הלקוח סביב קידום ושמירה על הבריאות. מעבר לכך היתרון הגדול של מכבי הוא אנשים ש "באים לעבוד ולא לעבודה". יש פה לויאליות, מקצועיות וערכיות שלא רואים בכל מקום, קוראים לזה "רוח מכבי" ומרגישים את זה בכל מקום.

מה שינית מאז שנכנסת לתפקיד?
השינוי הגדול ביותר הוא הכניסה המסיבית לעולם התוכן. מכבי נמצאת בדיגיטל ולא כעוד פרסומת אלא בצורה משמעותית, שירותית ומעניינת. האתר והאפליקציה משרתים היום את רוב חברי מכבי שירותי בריאות, הפייסבוק משמש כזירה מרכזית לתקשורת בין הלקוח לבין הארגון. אנחנו חיים ברשת והזירה שלי הולכת ומתרחבת לפי צורכי הלקוחות.

מערך השיווק של מכבי מורכב מנשים. את מוצאת את זה כיתרון?
לא יודעת כמה אנשים יודעים אבל מכבי הוא ארגון נשי!
רק לפני כחודש מונו 3 נשים לראשי מחוזות, שזה אחד התפקידים הבכירים בהנהלת הארגון וזה כיף גדול להיות חלק מארגון כזה.
בתחושה האישית שלי תפקידי ניהול, בעיקר בתחום השיווק, דורשים יכולת ירידה לפרטים, ראייה מרחבית והתנהלות בפורמט של מולטי-טאסקינג ואנחנו הנשים טובות בזה.

השיווק הדיגיטלי תופס יותר ויותר נוכחות ונפח בחיבור עם הצרכנים מה זה דורש ממך היום בשונה מתקופות קודמות?
קודם כל – שליטה וידע בכל החידושים בתחום.
בזירה הדיגיטלית הכל קורה מאוד מהר ואם אתה לא עם "יד על הדופק" פספסת את הרכבת.
הפנייה היא פרסונלית וזה יתרון עצום עבור הלקוח ועבורנו. אני יכולה ללמוד המון על הצרכים של הלקוחות שלי, מתי ובאיזו דרך וכך להלביש את המענה כ"כפפה ליד".

עד כמה ניתן לייצר חוויה בדיגיטל למותג שמדבר על בריאות? (בשונה מקוקה קולה/קסטרו/תיירות)
צריך לזכור שבתחום הבריאות חווית השירות היא אקוטית. כשהילד שלך חולה או כשאתה צריך מרשם דחוף ואתה יודע שהכל נמצא במרחק הקלקה זה מרגיע והופך את ההתמודדות עם הסיטואציה לפשוטה הרבה יותר. כשמדובר בבריאות זה אוטומטית הופך להיות משמעותי וחשוב יותר עבור הלקוח.

מי ההשראה שלך בעולם השיווק (ולמה בחרת בו/ה)?
זה ישמע נדוש אבל אני חושבת שסטיב ג'ובס הוא עדיין איש השיווק הכי חשוב שהיה פה בעשור האחרון שלימד את כולנו שיעור או שניים על מה הוא שיווק, מה זה "חשיבה מחוץ לקופסא" ומהי יצירתיות

מי ההשראה שלך מחוץ לעולם השיווק?
בחרתי בהשראה מהעולם הפרטי שלי, אמא שלי. היא לימדה אותי כיצד ניתן לשלב בין קריירה ומשפחה, לימדה אותי ללכת בעקבות הרצונות והשאיפות שלי ולא לוותר, גם אם קשה. כאשת מקצוע ובעלת משפחה זכיתי לקבל מאמא שלי את התמיכה והיציבות שאפשרו לי להתקדם, לפרוץ ולהגיע לאן שאני נמצאת היום

רבים אומרים שהדיגיטל שייך לצעירים. מה את עונה להם?
בעיניי המשפט הזה כבר לא רלוונטי. ההורים שלי יודעים להשתמש כמעט בכל פלטפורמה דיגיטלית כי זה הופך את החיים שלהם לקלים יותר. העולם מתחדש כל הזמן. יש דברים שהבת שלי מלמדת אותי וגם אני בתור ילדה לימדתי את הוריי. כך העולם מתנהג וזה היופי שלו. בסופו של דבר זה מצב של "ביצה ותרנגולת" כי גם אנחנו בתור מנהלי דיגיטל פעם חשבנו לפנות רק לקהל יעד מסוים והיום אנחנו מבינים שכולם שם.

את נשואה לבועז, אמא לנעה בת 14 ורועי בן 9. עד כמה את מעורבת ביום יום שלהם? בקריירה של בועז, שיעורים, חברים של הילדים?
אני אמא ובת זוג אשר מעורבת בכל אספקט בחיים של בני המשפחה שלה.
אני מעורה בכל הפרטים ושותפה מלאה ביומיום. החל מלקבל טלפון מהילדים עם סיום הלימודים לשמוע איך עבר היום, לדעת לאן הם הולכים אחר הצהריים, מתי יש להם מבחן ודואגת לשמר את הזוגיות עם החבר הכי טוב שלי.

אם לא שיווק, במה היית עוסקת?
משחק

המלצה על חופשה
ניו יורק, ניו יורק, ניו יורק!!!

מתי בפעם האחרונה פירגנת לעצמך מחמאה?
לפני כשבוע, השתתפתי בפאנל בכנס של מנהלי שיווק וקיבלתי מחמאות רבות על השתתפותי. אמרתי לעצמי "שיחקת אותה"

איפה את בעוד שלוש שנים מהיום?
פעם הייתי עונה לך בצ'יק, היום אני לא יודעת להגיד ואת יודעת מה? זה מה שהכי כיף..

מה לאחל לך?
בריאות, שמחת חיים ולהמשיך ליהנות מהדרך והעשייה

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות