עוד מסימני הפסח: עליה בביקוש לניתוחים פלסטיים

החופשה הארוכה, המזוהה כל כך עם חג הפסח, משפיעה כך מסתבר גם על ההחלטה החשובה של ניתוח פלסטי!
האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית מדווח על עלייה בביקוש לניתוחים פלסטיים לקראת חג הפסח ומדגיש כי על מנת לאפשר ניתוח בטיחותי ולהשיג הצלחה מירבית, יש לבנות ציפיות ריאליות ולבחור נכון. מדיווחי הרופאות והרופאים בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית שחברים באיגוד, עולה כי הביקוש לניתוחים פלסטיים בנסיקה בשבועות האחרונים, בעיקר בקרב בני נוער וסטודנטים שרוצים לנצל את חופשת הפסח להחלמה.

ד"ר יורם וולף, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מספר: "עיקר הביקושים הם ניתוחי אף ואוזניים המחייבים תקופת החלמה של 10 ימים לפחות, אך יש גם עלייה בניתוחי הגדלת חזה ועיצוב הגוף לאחר ירידה משמעותית במשקל והתעניינות בשאיבת שומן לקראת הקיץ. חשוב לדעת כי ניתוח פלסטי יכול לחולל שינוי דרמטי ולהשפיע על תחושת הביטחון העצמי והאושר, אך יחד עם זאת יש לשקול את ההחלטה לעומק ולבנות ציפיות ריאליות אשר יאפשרו לנו המומחים לבצע ניתוחים בטיחותיים. אני קורא לצעירים ולהורים, להתעמק ולא לסמוך על פרסומות או הנחות ולוודא שהמנתח שבחרתם הוא בעל תואר מומחה בכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד הישראלי".

מסקר שיזם לאחרונה האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית עלה כי מבין הניתוחים הפלסטיים, ההליך הכי פופולארי בישראל במהלך כל השנה הוא שאיבת שומן עם 27%, אחריו במקום השני ניתוח אף שמועדף על ידי 23% מהישראלים, במקום השלישי ניתוח חזה 16%, במקום החמישי הרמת עפעפיים עליונים ותחתונים 12%, מקום שישי מתיחת פנים או צוואר עם 11% ובמקום השביעי עם 9%, מתיחת בטן וזרועות. הסקר נערך בקרב 508 נשים וגברים בגילאי 18 ומעלה במדגם ארצי מייצג המשקף את האוכלוסייה היהודית הדוברת עברית בישראל באמצעות מכון איפסוס מחקרי שוק.

באדיבות האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, שהינו חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית.
קליק לדף הפייסבוק
קליק לאתר

אודות טוב שתדעי

טוב שתדעי הוא מדור הצרכנות והפנאי של מגזין אמא של. טיפים, עצות, המלצות, ידע ובעיקר "מה חדש בשוק". התכנים מופקים ע"י מערכת האתר ונכתבים ע"י צוותים מקצועיים מתוך החברות והגופים המובילים בישראל.

השאירי תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם.

אהבת? בואי לעשות לנו לייק גם בפייסבוק