שלא תלכי על ביצים: מתכון מנצח לחביתת תרד ושיבולת שועל

עוד כמה דקות של עבודה. זה מה שמפריד בין ארוחת ערב (או בוקר) עם "סתם חביתה" לבין ארוחה שווה, מיוחדת כזו, עם טוויסט. אנחנו מכירות אותך, את לא רוצה להיות בינונית, את רוצה שכל חבר של הילד וכל מכר מהעבודה של הבעל שעובר אצלכם ייצא עם תחושה של "וואוו חביתה מדהימה! כל כך טעים, ללקק את האצבעות". אז נכנסנו למטבח של נטאלי (נטורופתית ואשת קולינריה) ושל ארז גולקו (בשלן ומדריך סיורי שווקים) ויצאנו עם מתכון לחביתת תרד ושיבולת שועל – לפנתיאון!

מה צריך?
3 ביצים
5 כפות שיבולת שועל
חופן תרד גדול שטוף, חתוך ומסונן
בצל קטן קצוץ דק דק כמו לסלט
מלח ופלפל
קצת סומק (לא חובה, רק אם בא לך)

מה עושים עכשיו?
במחבת מטגנים בצל עד להזהבה ואז מוסיפים את התרד. מבשלים כדקה.

בקערה מערבבים ביצים עם שיבולת שועל ותבלינים ומוסיפים לתבשיל את הבצל והתרד.

את החביתה מטגנים משני הצדדים עד שמשחימה והכל מוכן.

אנחנו ממליצות לאכול עם טחינה בצד וסלט מרענן.

מילה מהנטורופתית שלנו נטאלי אנדצויג-גולקו
המתכון שלנו הוא מקור טוב לחלבון. לתרד יש הרבה יתרונות – הוא עשיר בנוגדי חימצון ומינרלים, עוזר לעיכול תקין וטוב למצבים של עצירות, הוא גם מחזק מערכת חיסונית ומסייע לתפקודי מוח תקינים. והכי חשוב – שילוב של שיבולת שועל בתוך החביתה משדרג (ממש!!) את הטעם ונותן תחושת שובע לאורך זמן. בקיצור יש כאן מתכון שהוא פצצת אנרגיה, פשוט להכנה וטעים טעיםםם!

בשיתוף שיבולת שועל של קוואקר – טעים בכל בוקר מחדש

צילום: אסף אמברם
מתכונאות וייעוץ קולינרי: ארז ונטאלי גולקו

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות