כל עסק צריך לחשוב כמו מותג גדול

כולנו רוצות טפיחה על הכתף ושיגידו לנו שהחלומות שלנו אפשריים. יש מי שקורא לזה עסק קטן. אנחנו מאמינות בכל אחת מהנשים הללו ולכן קוראים לזה עסק בצמיחה. והשבוע במדור: נורית קסוביץ', אישה של אתגרים, מטרות ועשייה.

אני – נורית קסוביץ
המותג שלי – NK Marketing
תחום העיסוק – יעוץ שיווקי

ספרי על היום שהחלטת להקים את העסק
ההחלטה להקים את העסק לא הגיעה ביום אחד. אחרי למעלה מ- 20 שנה בהן הייתי שכירה בתחום השיווק, בחברות ותעשיות שונות, הבנתי שאוכל להביא ערך רב יותר למספר עסקים גדול יותר, כעצמאית, בעצם היום אני מנהלת שיווק ברמות משתנות, בתחומים שונים, תעשיות שונות וגדלים משתנים של לקוחות. פורטפוליו הלקוחות שלי מורכב מעסקים קטנים, חברות בינוניות ו- corporates, בתמהיל של תעשיות שונות

קצת עליי

בת 45, אמא של ברק (22) וארי (18), בזוגיות פרק ב'. מזה כשנתיים הבעלים של NK Marketing added value. מזדהה מאד עם הציטוט של סטיב ג'ובס " If you want to do a great job – you have to love what you do", כמי שמצד אחד אמונה על התמונה הגדולה ומצד שני יודעת שהיא מורכבת מהרבה פרטים קטנים, אני מאד אוהבת את מה שאני עושה ולא חוששת "ללכלך את הידיים", זה משהו שדגלתי בו גם כשהייתי שכירה. תחושת הסיפוק שיש לי כשפרוייקטים מגיעים לשיא, כשלקוחות מגיעים ליעדים שלהם, כשמותג נולד, היא זו שמניעה אותי לעשות את מה שאני עושה.

המומחיות שלי
העסק שלי מציע מגוון של פעילויות ושירותים שיווקיים תחת מטרייה אחת. מבנייה של תוכנית שיווק שנתית בהתייחס לתקציב, ניהול דפי פייסבוק ואינסטגרם עיסקיים, סטורי טלינג, ייעוץ שיווקי, מיתוג, הפקת נוכחות של חברות ומותגים בכנסים, תערוכות ואירועים עסקיים, תוך בניית נוכחות המותג מ-א' ועד ת'. המומחיות שלי היא תקשורת שיווקית למותגים מהפרטים הקטנים ועד לבניית התמונה הגדולה. האתגר הגדול הוא גם ההנאה הגדולה, לנהל מצד אחד פעילות עבור corporate אמריקאי גדול, ומצד שני לעבוד עם עסקים קטנים – ולהביא את הערך לכל אחד מהם, לחשוב מהר ומשתנה.

אני אישה של אתגרים
האתגר הגדול הוא גם ההנאה הגדולה – לנהל מצד אחד פעילות עבור corporate אמריקאי גדול, ומצד שני לעבוד עם עסקים קטנים – ולהביא את הערך לכל אחד מהם

מסתכלת קדימה
בעוד 5 שנים NK Marketing added value תהיה סוכנות תקשורת שיווקית שתוכל לתת מענה לחברות ומותגים בכל העולם.

האני מאמינה שלי
האני מאמין שלי הוא שצריך לחשוב כמו גדולים. גם את אתה עסק קטן, לבנות נכון את הבסיס שלך כעסק- לוגו מתאים, מסרים מדוייקים, להשקיע במשפכי השיווק המתאימים, ולא לפחד להעז

רגע אחד של גאווה
מצד אחד סיפור הצלחה עם לקוח- חברה גדולה בתחום המיכשור הרפואי, מציל חיים, שלפני שנתיים מחלקה אחת מתוכה בטחה בי להפיק עבורם אירוע גדול, ומאז הפכתי לספק מורשה של החברה כולה, ואני מפיקה את  הנוכחות שלה בכנסים ובתערוכות

מצד שני לקוח שהוא עסק קטן, שהיה אמיץ ועשה איתי דרך של מיתוג ובניית הסיפור שלו- גם בחומרים מודפסים, גם בפייסבוק וגם באינסטגרם- הכפיל את ההכנסות שלו ונחשף לשותפים עסקיים וקהלי יעד חדשים שכיוון אליהם.

קליק לפייסבוק של נורית

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות