כשעושים ועובדים מתוך תשוקה זה מהדהד ויוצר הצלחה

כולנו רוצות טפיחה על הכתף ושיגידו לנו שהחלומות שלנו אפשריים. יש מי שקורא לזה עסק קטן. אנחנו מאמינות בכל אחת מהנשים הללו ולכן קוראים לזה עסק בצמיחה. והשבוע במדור: שני נווה מלמד, אישה של אתגרים, מטרות ועשייה.

אני – שני נווה מלמד
המותג שלי – שוּני
תחום העיסוק – מתנות מיוחדות בניחוח נוסטלגי

ספרי על היום שהחלטת להקים את העסק
תמיד הייתי חובבת נוסטלגיה. לקראת ראש השנה שעבר עלה בראשי הרעיון ליצור יומן ויחד עם המעצבת שלי הבנו שהרעיון אינו ישים כי הזמן קצר מאד והמלאכה מרובה. התחלתי לדמיין ולחלום על "השנות טובות של פעם״ בשילוב מלים שהן ערך או איחול לשנה החדשה. מכאן החלום קרם עור וגידים ופתאום התעוררתי כל בוקר עם תשוקה גדולה, כזו שרציתי כל חיי.

קצת עליי
אני בת 38, אמא לשלושה בנים (הקטן בן חודש). בעברי עו״ד וגם מאמנת למציאת זוגיות ולתודעת אושר. שנים חיפשתי את התשוקה הזו שמספרים עליה ומצאתי את התשוקה והכיף ביצירה של ״שוּני״ (שמי מהבית), הצלחתי להביא את עצמי ואת האהבות שלי לידי ביטוי ומאד הופתעתי לגלות שכל כך הרבה אנשים אוהבים ומתחברים לנוסטלגיה הזו.

המומחיות שלי
ל״שוּני״ ניחוח נוסטלגי, מבוסס על השנות טובות של פעם, אלה עם הנצנצים… יצרתי עיצובים מיוחדים בהם לכל איור יש מילה מתאימה- ערך או איחול, עיצובים אלה מודפסים על מחברות, ספלים, מגנטים, כרטיסי ברכה ועוד. המחירים שווים במיוחד.

אני אישה של אתגרים
המכירות, כמובן. אם בהתחלה חשבתי שהעסק יהיה מבוסס על דוכנים בקניונים בכל מיני חגים ואירועים, היום אני חולמת בגדול- למכור לחנויות, רשתות ודוכנים. אני כבר במגעים עם כמה מהם.

ההשראה שלי
יפעת ברכה, מנכ"לית ארגון הנטוורקינג ״מעגל תנופה״, הבית שלי כבר מעל 5 שנים. יפעת אשה עוצמתית במיוחד, כזו שמחברת חומר ורוח, מכוונת עסקים להצלחה אך ראשית רואה את האדם שלפני העסק. מקדמת נשים בכל רמ״ח איבריה, מלאת תוכן וידע בתחומים רבים ומגוונים ובעיקר- שופעת בנתינה ולב עצום.

מסתכלת קדימה
בעוד 5 שנים העסק שלי הוא בינלאומי- אני מוכרת בעולם לקהילות של יהודים וגם מייצרת מוצרים שמדברים לכל הדתות. ממשיכה ליצור, להפתיע ולרגש. מפזרת נצנצים בכל העולם

האני מאמינה שלי
נתינה. לפני הכל להיות אדם טוב, אוהב וחומל. אני מאמינה שכאשר היד שלי פתוחה להעניק לאחר (גם ללקוח) מטבע הדברים היא פתוחה גם לקבל. אני פוגשת בזה יום יום הלכה למעשה.

רגע אחד של גאווה
בראש השנה תשע״ט 2018 החלטתי לעשות פיילוט ל״שוּני״- איירנו, עיצבנו, הדפסתי והזמנתי דוכן בקניון קרית אונו, קרוב לבית. המטרה הייתה לפחות לכסות את ההוצאות. נדהמתי לגלות שכל כך הרבה אנשים, בכל גיל, מתחברים לנוסטלגיה הזאת ומתרגשים מהשנות הטובות של פעם. הוספתי נצנצים לחלק מהמחברות וממש ראיתי אור בעיני הנשים (בעיקר) שהרגישו בית, חזרו לילדוּת, התגעגעו.
לא האמנתי לגודל ההצלחה! הבנתי כי כאשר באמת אוהבים את מה שעושים ופועלים מתוך תשוקה אמיתית, זה מהדהד החוצה ועוזר מאד להצלחה.

קליק לפייסבוק של שני

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

3 תגובות

  1. שני לא רק אישה מיוחדת במינה, אלא היא השראה לכל אישה ואישה שחולמת ומגשימה את החלום, את התשוקה

  2. המוצרים של שוני נפלאים ואני משתמשת בהם קבוע כמתנות עם ערך ועומק.
    ממליצה בחום להכיר את המותג והאשה שמאחוריו :-)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות