הנה 4 דרכים להרגיע התקף חרדה

לפי ויקיפדיה, התקף חרדה הוא התקף קצר של פחד פתאומי וחד שמופיע עם תסמינים פיזיים (דופק מהיר בטירוף, זיעה, נשימות מהירות, תחושת חום וסחרחורות). אז מה נעשה? איך נתמודד? הנה 4 שיטות להרגעת התקף. ואנחנו בכל מקרה ממליצות להתייעץ עם רופאת המשפחה.

תחליפי נושא

הסחת דעת? כן, ממש ככה! זו דרך יעילה להפחתת חרדה. הרי אחת הסיבות הסיבות להתקפי חרדה היא חשיבת יתר. כשאנחנו מסיחים את תשומת לבכם מהמשהו שגורם לנו לחרדה, אנחנו מונעים מהמחשבה להיכנס ללחץ.

לשאוף ולנשוף

אחת הדרכים הנפוצות ביותר להפסקת חרדה. נשימה עמוקה יכולה לעזור באמת בהרגעה. שאיפה ונשיפה שווה. זו פעולה שעוזרת להאט את קצב הלב ולפקס מחדש את המוח.

פלייליסט מרגיע

מוזיקה מסייעת בהרגעת הנפש והגוף. מומלץ להאזין למוזיקה אהובה שאינה רועשת מדי

סרטונים קומיים

סרטוני חיות מצחיקים, סטנד-אפ או קליפים של כל דבר שמצחיק אותנו. לפי מחקרים הומור מועיל בהורדת רמות החרדה ולכן מומלץ להפחית אותה באמצעות צחוק.

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות