האושר הגדול שלי הוא ליצור מתוך תשוקה ואומנות

זיוית יקיר החלה את דרכה כמאפרת קולנוע בינלאומית. אחרי קריירה מרשימה ואין ספור סרטים היא חזרה לישראל, הקימה משפחה, בנתה קריירה, ניהלה מותגי ענק בתחומי הקוסמטיקה והטיפוח, וכיום היא מנהלת את השיווק של קרליין. רגע אחרי הזכייה בפרס מוצר השנה 2020, פגשנו אותה לראיון השראה.

שנים רבות תחום השיווק נתפש כ"עולם של גברים". אנחנו רואות את השינוי ויותר נשים משתלבות ומובילות את עמדות הניהול והשיווק. מהזווית האישית, איך את רואה את המגמה הזו?

נשים יעילות מאוד בסביבת עבודה תומכת ובעבודת צוות, נהנות משיתוף פעולה וקשובות לצרכים של אחרים. הן בולטות, בין השאר, ביצירת מסורות ארגוניות בחברות ויוצרות סביבן הווי חברתי ומשפחתי שתורם מאוד למורל בארגון. דווקא האימהות מבין הנשים, המקפידות לצאת בשעה קבועה מדי יום כדי לאסוף את ילדיהן, נוטות להגיע להספקים גבוהים יותר מאחרים ומייעלות את הזמן שלהן בצורה מקסימלית, תוך הקפדה על עמידה בלוחות הזמנים שהוצבו להן. שילוב במקצועות הטכנולוגיים, הנחשבים לגבריים, מביאה תועלת רבה למעסיקים, בגלל צורת החשיבה הנשית – יצירתית ופתוחה – שמייצרת פתרונות בדיוק במקומות בהם הגברים לעיתים נתקעים. יותר מכך, הרצון של הנשים להוכיח שהן טובות לא פחות מגברים יוצרת מציאות של הובלה גם בתחום זה.

בבניית המוצר, בקידום, במעורבות הצרכנים, איפה את מרגישה שאת משפיעה?

כל מוצר חדש הוא תינוק שאני מלווה בצעדיו הראשונים עד שעומד בזכות עצמו. זו לידה. משלב הקונספט, דרך פיתוח המוצר, המעטפת הגרפית, בניית חומרי השיווק עד שהוא קורם עור וגידים ועולה לנקודת המכירה.

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים אישיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?

ב-4 מילים פשוטות, שהן בעצם עולם ומלואו. ארגון, סדר ותעדוף משימות.

לאחרונה זכיתם בפרס "מוצר השנה". זו כנראה התחרות הכי חשובה עבור הצרכנים שרואים בזה חותמת של איכות. למה את חושבת שהם בחרו בכם?

חדשנות מוצרית היא ערך שהלקוחות מעריכות ומחפשות. השקת מוצר חדש היא אתגר מדהים. מחקרי השוק שלנו בוחנים חדשנות במוצר חדשנות בטכנולוגיה, חדשנות באריזה או במהלכי השיווק וגם חדשנות במרכיבי המוצר.

למרות שהמוצר שלכם הוא המוביל בקטגוריה שלו, מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף?

קטגוריה חסרת נאמנות צרכנית, תחרות גדולה בין שפע מותגי האיפור הנמצאים בארץ, כניסת אתרים מחו"ל וקלות ההזמנה באינטרנט, כל אלו מעמידים אותנו, על אף החדשנות, בתחרות קשה ויומיומית על ליבה וכיסה של הצרכנית. ואלו האתגרים הקבועים שלי איתם אני מתמודדת באופן קבוע.

האם יש לך סקופ או בשורה עבור הגולשות שלנו? מוצר חדש, פעילות חדשה

קרליין לא מפסיקה לחדש ולהתחדש, ולהיות בשורה הראשונה של הטכנולוגיה המוצרית. לקראת סוף השנה צפויות כמה וכמה סדרות פורצות דרך בתחום טיפוח הפנים.

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה כן היינו פוגשות אותך?

בכל חברה יצרנית בתחום הקוסמטיקה. זה התחום אותו אני נושמת ואוהבת, ובו אני מביאה את יכולות הפיתוח והטעם האומנותי לכדי מיצוי. בראיה רחוקה אחורה, אם הייתי עושה דברים אחרת, אולי מנתחת פלסטית.

מה החלום האישי שלך?

טיול של שנה שלמה סביב העולם

המלצה על סדרה או סרט?

כמי שמגיעה מעולם הקולנוע ממש התאהבתי בסדרה "בית הנייר". אני יודעת להעריך תסריט טוב, משחק ובעיקר איפור שהושקעה בו הרבה מחשבה

מהי חופשת החלומות שלך?

זמן איכות עם הנכדות שלי שגרות בדבלין

מה את מאחלת לעצמך ברמה המקצועית וברמה האישית לשנת 2021?

להמשיך לייצור, לחדש ולפתח מוצרים אהובים. בריאות שמחה וחדוות יצירה. לקום כל בוקר עם שמחה בלב ולעשות תמיד מה שאני אוהבת

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות