תאהבו את מה שאתן עושות, זה יוצר אנרגיה מעולה ומשפיע לטובה באישי ובמקצועי

"האתגר הכי גדול עבורנו הוא לייצר שינוי התנהגותי בקרב הציבור. המטרה והחזון שלנו הוא שכל אחד יוכל לייצר שינוי לטובה בהתנהלות הפיננסית שלו, להתנהל קצת יותר טוב עם כסף וכך להגשים את מטרותיו ושאיפותיו". מספרת לנו גליה רוח – נוי, האחראית ב- 3 וחצי שנים האחרונות על תחום השיווק והאנליזה של המרכז לצמיחה פיננסית, מיזם פורץ דרך מבית בנק הפועלים. פגשנו אותה לשיחה אישית על אתגרים, סיפוק מהעבודה, חידושים, שילוב בין קריירה למשפחה וכמובן הרבה עוצמה נשית.

שנים רבות נתפש תחום השיווק כ"עולם של גברים". אנחנו רואות את השינוי ויותר נשים משתלבות ומובילות את עמדות הניהול והשיווק. מהזווית האישית, איך את רואה את המגמה הזו?

אני אשמח שנהיה בעידן בו האבחנה בין תפקידי/ תפקודי נשים וגברים יהיה non-issue, תקופה בה אדם באשר הוא אדם יעשה את הבחירות שלו בחיים ויוכל להתקדם ולהתפתח על פי נטיות ליבו ולא על פי נטיות מין, צבע וכד'. בבנק הפועלים גישה זו מיושמת הלכה למעשה וגברים ונשים מתקדמים בהתאם לכישוריהם.

בבניית המוצר, בקידום, במעורבות הצרכנים, איפה את מרגישה שאת משפיעה?

בחיבור בין הצורך של הציבור / הקהלים השונים בציבור, למענה, במקרה שלנו של חינוך פיננסי, כך שינתן המענה הנכון, בעיתוי הנכון, בצומת החיים הרלבנטי ובהנגשה הנכונה. למשל כשאני נתקלת בפוסט של אדם שחווה את פעילויות המרכז (תכנים באתר, הרצאות וכד') והוא הופך להיות שגריר וממליץ לחבריו, פה אני יודעת שהצלחתי.

שעות עבודה רבות, ישיבות, מיילים אל תוך הלילה ובכל זאת את מוצאת זמן למשפחה/חיים אישיים. מה הטיפ שלך לניהול נכון של הזמן?

כשאוהבים את מה שעושים ונהנים ממנו, יש אנרגיה חיובית והספק גבוה גם בבית וגם בעבודה.

לאחרונה זכיתם בפרס "מוצר השנה" בקטגוריית חינוך פיננסי. זו כנראה התחרות הכי חשובה עבור הצרכנים שרואים בזה חותמת של איכות. למה את חושבת שהם בחרו בכם?

בראייה שלי בחרו בנו כי העשייה של המרכז לצמיחה פיננסית היא למען הלקוח, תוך מתן מענה קולע במגוון העולמות הפיננסים למגוון הקהלים, בצומת החיים המתאים ובהנגשה המותאמת. הכל בחינם, בשפה פשוטה ואובייקטיבית, נטולת שיווק. ובמבחן התוצאה הציבור שהשתתף בפעילויות המרכז הביע וממשיך להביע שביעות רצון גבוהה.

למרות שהמוצר שלכם הוא המוביל בקטגוריה שלו, מה האתגרים איתם את מתמודדת בשוטף? (תחרות, ערוצי שיווק, בידול וכו')

האתגר הכי גדול שלנו הוא לייצר שינוי התנהגותי בקרב הציבור. המטרה והחזון שלנו הוא שכל אחד יוכל לייצר שינוי לטובה בהתנהלות הפיננסית שלו, להתנהל קצת יותר טוב עם הכסף וכך להגשים את המטרות והשאיפות שלו. אתגר נוסף שלנו הוא בזירה התחרותית שהולכת וגדלה. בנוסף לבנקים המתחרים, ישנן עמותות, קהילות בפייסבוק, יועצים, מנטורים ועוד רבים שעוסקים בתחום החינוך הפיננסי. המטרה שלנו היא להיות הכתובת המובילה לידע ומידע פיננסי עבור הציבור.

האם יש לך סקופ או בשורה עבור הגולשות שלנו? מוצר חדש, פעילות חדשה

אנחנו כל הזמן מייצרים תכנים ותוצרים חדשים. ממש מפעל לייצור תוכן ללמידה פיננסית שמוביל לישי אורן, מנהל התוכן של המרכז. לאחרונה העלנו אזור של קורסים דיגיטליים, שמאפשר ללמוד לעומק נושאים כמו – ניהול תקציב למתחילים, לימוד נושא ההשקעות "בורסה על הבר", צעדים ראשונים בדיגיטל לאזרחים ותיקים, 5 צעדים בדרך לעסק מצליח ועוד.

אם לא היית מנהלת את המותג, איפה כן היינו פוגשות אותך?

מנהלת מותג אחר, שגם הוא פועל למען ערך משותף ותורם לקהילה ולחברה.

קולגה שאת מפרגנת לה. וגם הסבר על מה ולמה

יש לנו צוות מדהים במרכז לצמיחה פיננסית, כך שיש לי הזכות לפרגן לכולם – קרין מאיר, שמנהלת את המיזם בכישרון רב, ומובילה אותו כל פעם מחדש לעוד ועוד הישגים, לישי אורן מנהל התוכן היצירתי, שדואג לפתח עוד ועוד תוצרים לחינוך פיננסי, כל מה שרק אפשר לחלום עליו, רינת וסרשטיין שמייצרת לנו שיתופי פעולה אסטרטגיים, הרצאות וזומים ללא הפסקה ורנין מורדי, שהצטרפה אלינו לא מזמן, ובין היתר מרכזת את פעילות המרכז בחברה החרדית והערבית. יש לי הזכות להיות חלק מצוות מנצח שיודע לעבוד בשיתוף ולהרקיע. בנוסף יש לנו שותפות בפרסום ושיווק של הבנק – אלינור בכר ומורן טבול, שדואגות לחבר אותנו עם הפעילות השיווקית בבנק ולמנף את העשייה של המרכז בכל הזדמנות.

מה החלום האישי שלך? (ללא קשר לעבודה)

ללמוד הדרכת יוגה

המלצה על סדרה בנטפליקס? ספר, פודקאסט? נשמח שצייני מה אהבת

"על העיוורון" מאת ז'וזה סאראמאגו, ספר עוצמתי במיוחד שנחרט בזיכרוני.

מהי חופשת החלומות שלך?

חוף ים עם נוף הררי, אילת וכשממש אפשר – סיני.

מה את מאחלת לעצמך ברמה המקצועית וברמה האישית לשנת 2021?

להמשיך להגיע ליותר ויותר אנשים, שיוכלו לנהל את חייהם הפיננסיים באופן מיטבי ולהגשים את מטרותיהם וחלומותיהם.

המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים הוא מיזם חדשני ופורץ דרך לקידום החינוך הפיננסי בישראל, שנועד לשמש למעשה בית של ידע וכלים לצמיחה פיננסית לאנשים פרטיים ולבעלי עסקים, באמצעות תכני לימוד מתקדמים בעברית ובערבית, קורסי אונליין, הרצאות, סרטונים ועוד. הפעילות של המרכז מונגשת בחינם ללקוחות כל הבנקים.

לפני תפקידה הנוכחי ניהלה גליה את תחום התוכן והממשק של אתרי ויישומי הבנק בדיגיטל ואת תחום המחקר והשיווק מבוסס נתונים.

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

תגובה אחת

  1. נהנתי לקרוא על גליה רווח, תפקיד מאתגר,חשוב, מעניין ונחוץ ביותר,
    גליה, יישר כוח ובהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות