מרגישה סחוטה רגשית? זה בשבילך

החיים הם רכבת הרים של תחושות ורגשות. לפעמים אנחנו בהיי ולפעמים בדאון. הכלל הכי חשוב הוא להבין שזה בסדר וכולנו עוברות את זה. חשוב גם לא להתבייש ולהודות שאת צריכה מנוחה, או חופשה קצרה להתנקות, או עזרה מחברה טובה או אנשי מקצוע.

יש כמה סימנים שיכולים לאותת שאת סחוטה רגשית. למשל עייפות בלתי פוסקת, ניתוק, עצבנות, כעס, חוסר מוטיבציה וחוסר תקווה. אז אם אי פעם זה יקרה לך ותרגישי סחוטה רגשית, הנה כמה דברים יעילים שכדאי לעשות:

תעצרי את המירוץ

אחת הטעויות שכולנו עושות הוא להמשיך את השגרה כאילו היא דבר קדוש. זה בסדר לקחת הפסקה של כמה ימים מהעבודה, מהמתח, מהטיפול בהורים שלנו, במשפחה, ולהקדיש את הזמן הזה ל"חישוב מסלול מחדש". זה יכול להיות עם יוגה, טיול בשכונה, מרתון סרטים בטלוויזיה או להתחיל עם חוג שתמיד חלמת עליו ולא מצאת זמן.

תקבעי תור

תתקשרי לרופא/ת המשפחה שלך. תקבעי תור וספרי לו/ה מה את מרגישה. לפעמים בדיקת דם פשוטה יכולה לתת לנו תמונה הרבה יותר רחבה. יחד תוכלו להבין האם המתח הזה שאת חווה הוא עניין גופני או רגשי. ואגב, זה לא משנה – תמיד יש טיפול.

יאללה ספורט

כבר קראת אלף כתבות שסיפרו לך שפעילות גופנית ממריצה ומחדשת את האנרגיה. יש 2 מונחים שכדאי להכיר, שהם תוצאה של פעילות גופנית. קוראים להם סרוטונין ואנדורפינים, אלו שני כימיקלים שאחראים על שמחת החיים שלנו. 

אחותי, דברי אליי

את מוקפת בנשים שישמחו להקשיב לך. גם אם את ללא חברות ומרגישה לבד את תשמחי לגלות שהשכנה, ההיא מהמכולת או אפילו ההיא שיושבת לידך בבית הקפה ישמחו להקשיב לך ולשתף מהניסיון שלהן. את לעולם לא לבד. להוציא את זה החוצה ולשתף עושה פלאים.

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות