מרגישה במתח? הנה 5 נקודות לחיצה בגוף שיקלו עלייך

במציאות הישראלית ובטח שבעידן הקורונה, כולנו חוות מתח וחרדה בעוצמה גבוהה מהרגיל. אם גם את מרגישה ככה הכתבה הזו בשבילך. תזכרי: מיליארד סינים לא יכולים לטעות. ואם הם טעו לפחות הרפית מעט את השרירים, הגוף והנפש.

הנה 5 נקודות לחיצה בגוף שיקלו על המתח שנוצר בו

אוזן

לנקודה הזו קוראים שן מן, ובתרגום לעברית "שער גן עדן"הסינים סבורים שזו הנקודה הטובה ביותר לעיסוי כדי לפעול להפחית לחץ. ההמלצה שלהם היא לעסות את הנקודה בעזרת קיסם אוזניים או עט ולנשום עמוק בזמן העיסוי.

ראש

שבי על כסא או כורסא, הישעני אחורה ובעזרת שתי אצבעות עסי את הנקודה שבמפגש שבין הצוואר לגב הגולגולת למשך 20 שניות.

אמה

מתח, לחץ וחרדה יוצרים זרימת אנרגיה הפוכה בגוף שלנו. לפי הרפואה הסינית, שימוש בנקודות הלחיצה הזו גורם לאנרגיה לנוע בכיוון הנכון כך שהאדם המטופל הופך להיות מרוכז יותר ופחות לחוץ.

כף היד

נקודה זו היא קריטית. את ההקלה הרגשית תוכלו להרגיש בתוך 5 דק'. מומלץ לעסות את האזור הזה גם כדי להקל על כאבי ראש, כאבי בטן, בעיות בעיכול ובעיות שינה – שהם למעשה כולם סימפטומים שעלולים לנבוע מלחץ.

שוקיים

הנקודה הזו מצוינת עבור מי שמרגישה את השפעת הלחץ בעיקר בחלק העליון של הגוף. עיסוי הנקודה מפחית את הלחץ הנפשי והפיזי וגם כאבי ראש. הנקודה בדרך כלל רכה מאוד אצל אנשים שמתמודדים עם לחץ תמידי.

קראת? ספרי לנו מה את חושבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות דומות